ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

میوه عشق مامی و بابایی

1390/2/6 20:34
1,291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر گوشه مامان و بابا

چند تا خبر دارم واست اول اینکه مامان بخیه هاشو کشید و خدا رو شکر دردش نیومد

دوم اینکه مجبور بودم شما رو بزارم پیش مامان ناهید و برم دکتر کلاً نیم ساعت طول کشید اما قده هزار سال دلم واست تنگ شده بود و بغض گلوم و گرفته بود ناراحت

سوم اینکه بابایی امروز شناسنامه ات و گرفت . کلی ذوق کردیم فدای خودت و شناسنامه ات

چهارم اینکه قبل از تولدت یا بهتره بگم قبل از اینکه اصلاً تو بیای توی دل مامی به خاطر علاقه ای که به باباجونت دارم احساس میکردم اگه بچه داشته باشیم و بابایی دوسش داشته باشه خیلی حسودیم بشه اما الان که محبت بابات و می بینم نسبت به شما کلی توی دلم قند آب میکنن

در کل خوشحالم که میوه عشق من و بابایی صحیح و سالم اومده پیشمون امیدوارم بتونیم مامان و بابای خوبی واسه عروسک نازی مثل شما باشیم.

و در آخر کلمه ای پیدا نکردم که میزان علاقه ام بهت بگم و مجبورم همون جمله همیشگی و تکراری بگم دوست دارم مامی یا بهتر بگم دوست داریم دختر شیرین تر از عسل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)