ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تولد 8 سالگی

1398/1/20 1:32
1,132 بازدید
اشتراک گذاری

نفسه دونه ی من به خاطر اینکه تولدت همیشه داخل جابجایی خونه هست امسال دو هفته زودتر یعنی 16 فروردین برگزارش کردیم . البته خونه هم موندگار شدیم خداروشکر بعدش . اما خب خیریت داشت و تولدت و برگزار کردیم امسال هم باز داخل خونه بازی گرفتیم جشن رو البته اینبار جای دیگه . مهمون هم دوستای همکلاست بودن با خانواده درجه یک باباشی . در کل همه چی خوب برگزار شد خیلی خسته شدم اما خداروشکر که امسالم به خوبی و خوشی تونستم برات تولدت و جشن بگیرم . تم امسالمون اسب تک شاخ بود که شخصیت مورد علاقه اینروزاته

کارت دعوت مهمونامون 

بلوزت که خودم درستش کردم طبق هر سال از اونجایی که کلاس طراحی پارچه هم همین چند ماه پیش تموم کردم حسابی امسال بدردم خورد 

بساط دوخت دامنت

پایان کار 

تل

 

 

 

عاشق کیکت شدم عالی بود هم شکلش هم طعمش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هدیه های تولد دست همه دوستای و فامیل درد نکنه حسابی زحمت کشیده بودن انشا الله جبران کنیم براشون 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و این بود تولدت . عاشقتم مامانم انشا الله تا زمانی که جون در بدن دارم و زندم تا هر چند سالت بشه برات تولد میگیرم خنده های تو برام قشنگ ترین موسیقی دنیاس

پسندها (9)

نظرات (12)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 فروردین 98 1:49
تولدت مبارک خانوم خوشگله انشاالله صدوبیست ساله شی😘😘
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون مهربون 
لیلا
20 فروردین 98 5:34
تولد گل دختر مبارک.بابای ملودی لاغر شدن؟ میشه رژیم شون رو معرفی کنید؟ 
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیز دلم . بله لاغر شدن رژیم نیست عمل اسلیو معده انجام دادن گلم 
یاسمن
20 فروردین 98 9:51
تولد ملودی خانم خوشگل مبارک باشه ایشالا صد ساله شه کنار شما ماشالا چشم بد ازتون دور.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی برای تبریک و دعای پر از مهرتون خانومی 
مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
20 فروردین 98 12:07
ملودی جان، تولدت مبارک 🎁
خوشحالیم که میزبان خاطرات زیبای تو در نی نی وبلاگ هستیم 😘
❤️
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون از لطف بی کران شما 
fatemeh
20 فروردین 98 17:12
سلام نسیم جون و ملودی گلم.
به به تولد گل دخترمون مبارک باشه. نسیم خانم هشت سال مادر بودن و فرشته زمین بودن مبارک باشه.ان شاءالله سالیان طولانی کنار هم خوشی و خنده داشته باشید و چشم بد ازتون دور باشه.
چه کادو های اوشگلی.مبارکت باشه دختر گل.
چه خوبه نسیم جون این همه هنر مندی.کلا مامانی که دختر داره باید خیلی هنر بلد باشه به کارش میاد.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم بابت تبریک زیباتون به من و ملودی . نظر لطفتونه خانومی 
مامان صدرامامان صدرا
21 فروردین 98 8:59
تولدت مبارک پرنسس💖💖💖🎂🎂🎂
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون خاله جون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 فروردین 98 13:25
سلام مامان ملودی عزیز .من عاشق وبلاگ شماشدم وهرروز میام ازاول تا اخرشو میخونم وخیلی دوستون دارم .ملودی خوشگلم وببوسینش
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیز دلم لطف داری د گلم چشم حتما 😍😘

24 فروردین 98 12:02
تولدت مبارکککک باشه عزیزم
کیکت هم خیلی خوشگله
مبارک باشه🎈🎈🎈🎂🎂🎂🎁🎁
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون نظر لطفتون هست 
❤️Maman juni❤️Maman juni
6 اردیبهشت 98 7:26
تولدت مبااارک خوشگل من 🌹💕
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون گلم 
qazale
8 اردیبهشت 98 0:09
چقد دلم براش تنگ شده بود پیج ملودی وقتی خیلی کوچولو بود دنبال میکردم امشب یهو یادش افتادم
تولدش هزاران بار مبارک
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای شما 
یاسمن
8 اردیبهشت 98 8:37
مامی نسیم دلمون برای ملودی تنگ شده زود آپ کنید لطفا
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ای جان عزیزم اتفاق خاصی نیوفتاده مشغول درس و امتحاناست حتما مینویسم چشم 
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 اردیبهشت 98 0:40
خدارو شکر خوش گذشته تولدش مبارک