ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

جشن اول مهر 97 دبستان غیر دولتی درخشان

1397/7/1 21:36
839 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم امروز به مناسبت اغاز سال براتون جشن گرفته بودن . برعکس سال پیش دیگه زیاد از حد عکس نگرفتم ازت چون مطئنم همین یکی دوروزه خود مدرسه عکسا رو میفرسته برامون و واقعا از این کارشون خیلی خوشم میاد از ثانیه ثانیه کاراتون عکس میگیرن و میفرستن به محض اینکه برام بفرستن همین پست میزارم عکسا رو . با مامان ها هم چون اشنا بودم کلی خوش گذشت شما هم با دوستات کلی خوش گذروندی 

 

 

 

 

 

 

 

عکس با خانم  لیلی سادات موسوی معلم پارسالت پایه اول دبستان دلمون خیلی تنگ میشه با ز خوبه میبینیمشون 

عکس با معلم امسال خانم شهناز محمدی نژاد پایه دوم دبستان 

عکس های فردا از کلاس و مدرسه هم توی همین پست برات میزارم 

تازه نوشت 2 مهر 1397 اولین روز مدرسه :

عشقم صبح خیلی خوشحال بیدار شدی و اماده رفتن شدیم . منو هم دادی برات شربت ابلیمو بریزم داخل قمقمه و کیک و موز بزارم برای تغذیه من فدات بشم که بزرگ شدی و انتخاب مبکنی 

اینم اولین صبحونه امسال تحصیلی برای مدرسه 

 

من به فدای قد و بالات مامانم 

توی کلاستون 

 

 

 

در حال دادن هدیه دوستات 

دادن هدیه خانم معلم مهربونتون .ممنون از خاله مونا بابت ارسال عکسا 

اینم اولییییین برنامه کلاسی که خودت نوشتی با دستای کوچولوت محبت اخرش از عشق زیاد یه روزی قورتت میدم نگی که نگفتی اخه تو چرا انقده خوبی نفسم ؟ سوال

ظهر که اومدم دنبالت خاله لیلا مدیرتون گفت خانم محمدی چقدر از ملودی تعریف کرده که هر چی میگم تند تند انجام میده و همه اش هم درست گفتم معلومه دیگه ملودی من بهترینه من همیشه و در هر حالی بهت افتخار میکنم قشنگم

پسندها (7)

نظرات (3)

مامانمامان
1 مهر 97 21:44
موفق باشی خانم گل
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون خاله جون 
مامان صدرامامان صدرا
1 مهر 97 22:33
موفق باشی خوشگل خانوم❤💖
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون خاله جون 
مامان نفیسهمامان نفیسه
7 مهر 97 10:52
اول مهرت مبارک محبت
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم