ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

بزرگ بشی چکاره میشی

1397/6/12 14:14
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

چند مدت پیش برات یدونه کتاب خریده بودم با موضوع  بزرگ بشی چکاره میشی و شما امروز اومدی و گفتی مامان بزرگ بشم چکاره میشم گفتم من نمیدونم خودت چی دوست داری دست وزدی زیر چونه و فکر کردی . منم برات اسم مشاغل مختلف و گفتم گفتی اهاااا پرستار میشم . از دکتر و درمونگاه واقعی خیلی میترسی اما یکی از بازی های مورد علاقه ات اینه با وسایل اسباب بازی پزشکی که برات خریدم همه رو درمان کنی . اینجوری شد که این نقاشی و کشیدی .

مامان جونم امیدوارم هر کاری که دلت بخواد رو انجام بدی اما برای من مهمه اول از همه انسان باشی اینو هیچوقت فراموش نکن چون انسان بودن و انسان موندن کار خیلی سختیه بوس

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
12 شهریور 97 14:34
انشالله به همه خواسته های دلت برسی. گل
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم انشا الله همه فرشته ها 
مامان دخملی
21 شهریور 97 14:10
ان شالله به همه آرزوهای خوب و قشنگت برسیمحبت
 همیشه سلامت و تندرست و موفق باشی.