ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تولد هفت سالگی

1397/2/2 12:12
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

نفسممممم بالاخره تولدت هم از راه رسید . خیلی خیلی حس خوبی دارم از اینکه انقدر بزرگ شدی ماشا الله و خانوم شدی . امسال چون خیلی درگیر بودم و همپنان هستم چون منتقل نشدیم هنوز خونه جدید خیلی نگران بودم که تولدت چی میشه . اصلا هم دلم راضی نمیشه برات تولد نگیرم . خلاصه در عرض چند روز تولدی برات ترتیب دادم که بی نظیر شد و خداروشکر عالییی برگزار شد .البته تولد رو با دو روز تاخیر گرفتیم یعنی 31 فروردین که روز جمعه باشه و خسته مدرسه نباشید . امسال تولدت دخترونه برگزار شد که دوستای مدرسه بودن و دختر عمه هات . خیلی به همه خوش گذشت و کلی بازی کردین . میرم سراغ عکسا . تولدو داخل خونه بازی برات گرفتم که باعث لذت دو چندانتون شد . تم تولد هم جنگل و حیوانات بود

تبریک نینی وبلاگ

200 تا بادکنک برای بادکنک ارایی

ریسه

کارت دعوت

ظرف پاپ کرن

 

یادبود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پک شام سالاد الویه

 

و حالا کادوهای تولد

از این عروسک دو تا بود البته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همگی حسابی شرمندمون کردن انشا الله جبران کنیم

 

پسندها (5)

نظرات (9)

parnian
3 اردیبهشت 97 14:00
سلام نسیم جون من شمارو با پیج اینستا قبلیم داشتم بهتونم دایرکت داده بودم که فالو کنین چون اولش قبول نمیکردین میشه اگه دوست داشتین دوباره ایدیتون بدین🙈
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فق باز معرفی کنید لطفا عزیزم البته عددهاشم انگلیسیه na30m_ghod30
مامانی(برای دخترم زهرا)
4 اردیبهشت 97 9:02
تولد ملودی جان مبارک باشه...ایده ی تولد تو خانه بازی عالی بود
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم اره واعا خودمم خیلی راضی بودم
مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 9:46
چ جشن و شاد و قشنگی محبت اردیبهشتی جان تولدت مبارکجشن عزیزم ما تو مسابقه شرکت کردیم، خوشحال میشم 5 تا پست آخری منو لایک کنید! ایشالا جبران میکنم! چشمک
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم ملودی جون متولد فروردینه البته چشمک
مامان النا
18 اردیبهشت 97 9:15
سلام مامان ملودی ، عزیزم چرااااا نیستین ؟ دلم تنگ شده براتون همچنین برای ملودی جون انشااله همیشه سالم و سلامت باشید 🌺🌺🌺
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم تا اتفاق خاصی نباشه نمی نویسم چون حجم میره بالا . اتفاقات کلیدی و ثبت میکنم که فردا روزی حوصله اش بشه بخونه مطالبو . ممنون که بهمون سر میزنید مهربون محبت
boshra
24 اردیبهشت 97 1:21
ملودی عزیز تولدت مبارک برات بهترین ها رو آرزو میکنم عزیزممحبتمحبتمحبت
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم
نگار
29 اردیبهشت 97 11:02
تولد ملودی جون مبارک باشه ، چ خوب که تو خانه بازی گرفتید ایده خوبی بود فقط ممکنه بفرمایید کجا هست خانه بازیه؟  
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم . ما بوشهر هستیم . این خونه بازی خیابون ششم بهمن . بالای هایپر کوروش . مینی پارک دردونه ها
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
2 خرداد 97 8:32
سلام ملودی جان تولدت مبارک.جشن
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم ممنون محبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
17 خرداد 97 9:49
سلاااااام
من خیلی شما و ملودی جونو دوست دارمممم
چون با وب شما با نی نی وبلاگ آشنا شدم
عشق منین
ملودی جون عشقههههه
خوشحال میشم به وب منم سری بزنید
💜💛💚💙💝💜💛💚💙💝💜💛💚💙💝💜💛
💜💛💚💙💝💜💛💚💙💝💜💛💚💙💝💜💛
💜💛💚💙💝💜💛💚💙💝💜💛💚💙💝💜💛
💜💛💚💙💝💜💛💚💙💝💜💛💚💙💝💜💛
💜💛💚💙💝💜💛💚💙💝💜💛💚💙💝💜💛
💜💛💚💙💝💜💛💚💙💝💜💛💚💙💝💜💛
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ای جانم الهی . ممنون خانومی لطف دارید 
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
17 خرداد 97 9:53
چقدر باسلیقههههه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
لطف داری گلم