ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اولین کارنامه

1396/11/30 11:08
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

عشقمممم عمرممممم زندگییییم دیروز یکی از بهترین روزای عمرم بود و قتی برای اولین بار بهت کارنامه دادن اینا همه نشونه رشد و خانوم شدنته . مرسی که هستی و باعث میشی اینهمه از عشق و غروز لبریز بشم .

همه درسا رو گزینه خیلی خوب گرفتی یا همون بیست خودمون

البته واقعا برام مهم نیست که همیشه نمره خوب بگیری همین که انسان بودن و یاد بگیری و این نمره ات بیست باشه برای من کافیه نفسم

ماهم عصری باهم کیک خریدیم و رفتیم خونه بابا بزرگ تا شادی مون رو تقسیم کنیم

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

نرگسی
1 اسفند 96 0:01
سلام عزیزم من دختر شمارو خیلی دوست دارم همیشه هروقت میام وبلاگ ب شمام سر میزنم همیشه بیاد وب شماهم هستم چ خوبه میویسین هنووز گل دخترتون چقد خانم شده میبوسمششششش
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزه دلم فدای محبتتون ممنونم که به یادمون هستین . محبت