ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

نمایش عروسکی داشت عباس قلی خان پسری 2 دی 96

1396/10/3 12:07
354 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم من زمانی که هم سنای شما بودم یعنی 7 سالم بود  اون موقع ها نوار کاست بود و همه گوش میدادن و کلی قصه ها و داستان های خیلی قشنگ بود که بابا سعید برام میزاشت تا گوش بدم . یکی از همون نوارا نوار صوتی داشت عباس قلی خان پسری بود . همیشه عاشق این داستان بودم و شاید صد بار شایدم بیشتر گوشش داده باشم . از 30 اذر این نمایش رفته روی صحنه . وقتی بنرش و دیدم نمیدونی چقدر ذوق زده شدم . خلاصه که دیروز رفتیم و کلی لذت بردیم هر دمون . تموم خاطرات بچگیم اومد جلوی چشمم . شما هم خیلی خوشت اومده بود ازشونو اخر سر هم که رفتی عکس بگیری روی سن کلی با عروسکا باهات شوخی کردن عروسگردانا و شما ریسه رفته بودی . خیلی اجرای بینظیری بود . عکساش زیاده اما دلم نیومد حذف کنم ازشون . از تمام قسمت های موزیکالشم فیلم گرفتم که تمام شعراشو حفظ بودم و نگاهم میکردی که میخونم باهاشون کلی برات جالب بود که مامان از کجا بلده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)