ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

افتادن دندون دوم یا کشیدن

1396/7/24 22:51
268 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم دندون دومت که تهران بودیم لق شده بود و با وجود اینکه دندون پشتیش در اومده بود نمی افتاد . منم دلم نمی اومد برات درش بیارم . خلاصه امروز با خوردن بلال هم نیافتاد . بعد از اینکه بابا سعید رو رسوندیم فرودگاه بردمت خونه بابا اسماعیل که یکم روحیه ات عوض بشه و ناراحت نشی از رفتن بابا . عمو امین هم بود و گفتم اره دندونش لقه و خیلی ناراحته بچه ام . گفت بیا ببینم . نشستی رو پاشو عمو طی یک عمل انتحاری دندونت و در اورد . خداااااا خیرش بده یه بار از دوشم برداشتخسته یکم نق زدی اما خب با باج دادن حل شد و منو دادین کنتاکی میخوام . بنده هم اطاعت امر کردم و برات خریدمبغل . اینم یه تجربه بامزه شد که دندونت و عمو امین کشیدچشمک . دندونات ونگه داشتم برات .مرواریدای مننمحبت . دلم نمیاد بندازمشون دور نه

بعدا نوشت 1396/07/27

عزیزه دلم دیروز خاله لیلا بهت یدونه دندونک داده بودن بخاطر اینکه دندونت افتاده

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

3.210995
28 مهر 96 7:31
1.302573----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir حتما اين را بخوانيد سايت ها و وبلاک هاي ايراني مطالبي که در سايت قرار مي دهند يا کپي شده سايت هاي ديگه هستند يا اينکه جوک وچيستان قرار مي دهند اگه مي خواهيد يک سايت متفاوت رو ببينيد به وبسايت يکتا فايل بياييد تمامي فايل هاي يکتا فايل اختصاص يکتا فايل هستند وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir/ منتظرت در يکتا فايل هستم ----5.172697
2.366183
28 مهر 96 9:46
7.588569----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir حتما اين را بخوانيد سايت ها و وبلاک هاي ايراني مطالبي که در سايت قرار مي دهند يا کپي شده سايت هاي ديگه هستند يا اينکه جوک وچيستان قرار مي دهند اگه مي خواهيد يک سايت متفاوت رو ببينيد به وبسايت يکتا فايل بياييد تمامي فايل هاي يکتا فايل اختصاص يکتا فايل هستند وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir/ منتظرت در يکتا فايل هستم ----7.838635