ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

سفر دوروزه بابا سعید به بوشهر

1396/7/24 22:39
287 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم شنبه شب یعنی 22 مهر بابا سعید اومد بوشهر و امشب هم یعنی 24 مهر برگشتن تهران . خیلی کم بود اما باز از هیچی بهتر بود .شب اول که از فرودگاه اومدیم اومدم و هر چی دنبال بابا گشتم نبود . گفتم خدایا کجا رفت ؟! تا دیدم صدای خنده میاد دیدم بلهههه بابا سعید اینجا تشریف دارن مردم از خنده رسما قه قهه

بابای شیطونمیییی

اینم شیطنت بعدی که ظهر یکشنبه وقتی از مدرسه اومدی دمپایی بابا رو پوشیدی بابا هم دمپایی شمارو پوشیده بود

نکته شلوارت ورزشیه چون ورزش دارین یکشنبه ها

خندونک

ناهار یکشنبه عدس پلو و سالاد شیرازی به درخواست بابا جونم

نفسممممم

میوه برای بابا جونم

ناهار امروزمون دوشنبه به درخواست بابا نفسم

میوه عصر امروز بابا سعید عاشق میوه اس که براش یکی پوست بگیره منم این مدلی حسابی خودم و لوس میکنم براش همیشه راضیخجالت

چند روز بود هی میگفتی بلال بخر . منم خریدم هم برای اینکه دلت اروم بشه هم جهت اینکه دندون دومت بیوفته که البته نیافتاد حتی با خوردن بلالبدبو . خیلی اذیت میشدی چون دندون پشتیش در اومده . و حسابی کلافه بودی

اب نمک

نفسه یدونه ام

 

نوش جونت بشه عمره من

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

1.814928
25 مهر 96 8:37
1/951451----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir حتما اين را بخوانيد سايت ها و وبلاک هاي ايراني مطالبي که در سايت قرار مي دهند يا کپي شده سايت هاي ديگه هستند يا اينکه جوک وچيستان قرار مي دهند اگه مي خواهيد يک سايت متفاوت رو ببينيد به وبسايت يکتا فايل بياييد تمامي فايل هاي يکتا فايل اختصاص يکتا فايل هستند وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir/ منتظرت در يکتا فايل هستم ----4/270985