ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

خونه قدیم .... خونه جدید

1396/7/11 22:44
444 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکسای بالا مال زمان های فندقیت هستش که یکسالت بوده دورت بگرم چقد تپل بودیییی . این خونه خب کوچیک شد و کنار رفت . چند روزی بود که میگفتی برام خونه بخر . منم گشتم و یه خونه مناسب سایز و سن الانت برات گرفتم که تا دو سه سال اینده که چه عرض کنم تا سن منم بشی برات مناسبه چون دیشب که شما خوابیدی از اونجایی که من کودک درونم خیلی شیطونه بساط چایی و جدولم و برم توی خونه شما و کلی کیف کردم خندونکمدیونی فک کنی به خاطر دل خودمم بود که خریدمش خجالت

اینم خونه جدید قصر پرنسسه . داخلشم برات چیزی انداختم که گرم باشه زیرت سرامیک سرده و پا درد میگیری زبونم لال . همین باعث شد بیشتر محیط داخلش نرم و گرم و دنج بشه

 

عمره مننننننن

داخل که دیدی بالش و زیتم حسابی نرمه کم کم دراز کشیدی و گفتی مامان پتو میدی لطفا؟ منم رفتم و یدونه پتو که مال نوزادیت بود و برات اوردم که بشه اسباب بازیت و گذاشتم داخل چادر

عاشق این عکس شدم شما خودت تک ستاره اسمون منی نفسممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)