ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اول مهر 1396 مدرسه درخشان سال تحصیلی 97-96

1396/7/2 15:18
319 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم خداروشکر که امسال هم به خوبی شروع شد و با اینکه ترس داشتم از عوض شدن محیط اما خداروشکر بدون هیچ مشکلی حتی بدو بدو رفتی سمت مدرسه و کلی خوشحال هستی از شروع شدن مدرسه و همچنان ذوق مشق نوشتن . خلاصه که عالی بود و خانم معلمتون هم راضی بودن ازت و همچنین خانم مدیرتون که میگفت مامانش چقدر دخترمون مودبه هر چی ازمون میخواست تا بهش میدادیم سریع میگفت ممنونم و تشکر میکرد . و من کلی به خودم بالیدم بخاطر اینکه شما انقد مودب هستی . جالبش اینه که خاله لیلا مدیرتون میگفت که زنگ تفریح دیدیم ملودی نیست و وقتی دنبالش گشتیم دیدیم رفته کلاس دوم نشسته و بهش گفتم ملودی اینجا چکار میکنی ؟ و شما گفتی اینجا خوش میگذره . فدای خودت و شیرین زبونی هات بشم من . میرم سراغ عکسا

 

 

 

 

 

 

دم در مدرسه قبل از ورود

در کلاس قشنگتون

 

دورت بگردمممممم

 

کلاستون 19 نفر هستین و شما شلوغ ترین کلاس توی مدرسه هستین کل مدرستون 70 نفره در شش مقطع

هدیه ای که خانم معلمتون دادن بهت

اینم سه جعبه شکلات یدونه برای خاله لیلا (خانم مدیرتون)+خاله مونا(خانم معاونتون)+خانم موسوی (خانم معلمتون) که شما دادی بهشون

برای دوستات هم یکی یدونه هدیه کوچولو خودم درست کردم که دادی بهشون در چهار رنگ به تعداد 19 تا

 

 

 

اینم نوشته پشتشون

اینم همشون کنار هم

اینم کلیر بوک خود مدرسه و صفحات مختلفش

 

 

 

 

 

روزنگار مدرسه

داخل روزنگار

اینم اولین مشقی که داشتی

کتاب هاتون رو هم دادن که توی پست خرید کتاب ها برات عکساشون و گذاشتم . امیدوارم سال پر باری باشه برات مامانم . دوست دارم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رویا
4 مهر 96 12:23
با سلام و درود: نرم افزار موبایلی تقویت حافظه کودک.- در این برنامه کودکان شما علاوه بر یادگیری اسامی حیوانات ، میوه ها و سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آنها ؛ حافظه تصویری خود را تقویت میکنند. لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.sypna.memoryimprovementforkids لطفا دانلود و نصب کنید.سپاسگزارم.
مامان باران
11 مهر 96 9:55
نسیم عزیزم از خدا میخوام ملودی نازنینم در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشه قربون اون خط قشنگت بره خاله
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزه دلم همچنین باران قشنگم