ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

یک اولین اما نوع بدش

1396/6/21 22:59
393 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم مطمئنم تا ده روز گذشته اصلا همچین چیزی داخل دهنت نبوده چون مدام وقت مسواک زدن چک میکنم دندوناتو . و خودم برات مسواک میزنم همیشه که خوب تمیز بشه دندونات .  در کمال ناباوری این اتفاق افتاد و کلی هم ناراحت شدم و با خودم گفتم حتما من مامان بدی بودم اما خب تحقیق کردم و دیدم نه خداروشکر نسبت به هم سنات شما واقعا نادری . پریشب یعنی 19 شهریور انگور میخوردی . بعدش دیدم انگور لای دندونت گیر کرده گفتم مامان جان بیا درش بیارم برات . پوست انگور رو که در اوردم از لای دندونت دقیقا ردیف بالا سمت راست دندون 4 که اسیاب هم هست . دیدم که سوراخ شده کنار دندونت . انگار همه دنیا دور سرم چرخید تا همین امروز صبح کلا دپرس بودم اما انرژیمو جمع کردم و گفتم بالاخره کاریه که نباید میشد اما شده و باید قوی باشم . حالا انشا الله بوشهر که برسیم میرم و با دکتر خودم مشورت میکنم ببینم چه راهی جلو پامون میزارن . تا به عصب نرسیده حتما باید یه فکری بحالش بکنیم . خلاصه که اینم یدونه از اولین های زندگیت اما از نوع خیلی ناراحت کنندش . اما خب همیشه خوشحالی و ناراحتی کنار همه و خدا بزرگه . این هم میگذره . من و شما قوی تر از این حرفها هستیم . اتفاقات مربوط به دندونت رو توی همین پست اضافه میکنم به محض اینکه با دکتر مشورت کنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)