ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

همزاد پنداری

1396/4/29 15:53
743 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا دقیقا داری اخلاق های خودم و پیدا مبکنی من خودم همیشه خیلی خیلی با همه چیز همزاد پنداری میکنم و حتی برای چیزای بیجون هم دلم میسوزه مثلا یه عروس اگه روی دهن بیوفته سریع برش میگردونم میگم میگم گناه داره نمیتونه نفس بکشه . شاید دیونگی باشه اما خب دلم میسوزه . کپی خودم شدی خلاصه . اونروز از حموم که بیرون اومدیم گفتم ملودی نقاشیت و بزار کنار الان که سشوار میخوام برات بزنم باد میبرتش . گذاشتیش بغل دستت . منم لوسینت رو گذاشتم روش . ناخواسته گذاشتم رو سرش . حالا دیالوگ هات و ببین

ملودی : واییییی خفه شدم

من : یه نگاهی کردم و دیدم رو سرشه برداشتم گذاشتم رو پاش

ملودی : وای خدای من زانوووم

من : برداشتم کلا گذاشتم روش

ملودی : وای خدایااااا لههه شدم و بغض

خلاصه کلا برداشتمش و با اولین باد سشوار نقاشیت به پرواز در اومد

بعد تا این صحنه رو دیدی شروع کردی خوندن

ملودی  : رینبودش ( اسم شخصیت نقاشیت ) پرررر . رینبودش که پر نداره خودش خبر نداره

مرده بودم از خنده از دستت واقعا بلبل زبونه من

اینم شرح ماجرا به روایت تصویر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)