ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تداعی خاطرات کودکی

1396/4/5 14:38
334 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم امروز یعنی 5 تیر ماه دقیقا شد بیست سال که من اومدم بوشهر . برای دوسال اومده بودیم اما الان شده 20 سال . امروز طبق همیشه سری زدم به البوم ها . وقتی بچه بودم ناهید جون خیلی البوم نگاه میکرد . هر جا که بودم خودم و بدو بدو میرسوندم کنارش و عکسارو نگاه میکردم و بیشتر از همه عاشق حرفا و تعریفایی بودم که در مورد هر عکس برام میگفت . همه رو از حفظ بودم اما شنیدن دوباره اش از دهن ناهید جون برام همیشه مثل بار اول تازگی داشت . امروز تا بساط البوم هارو پهن کردم زود خودت و رسوندی و دقیقا یاد خودم افتادم . حس عجیبی داشتم . یهو بغض کردم دقیقا نمیدونم چرا اما بغض کردم . خوشحالم که هستی یدونه من و باعث میشی چیزایی قشنگ رو دوباره یادم بیاد

 

برعکس الان که همه عکسا شده دیجیتالی من خیلی به البوم و البوم درست کردن علاقه دارم و سالانه کلی عکس ثبت شده میگیریم .

پسندها (1)

نظرات (1)

ساناز
15 تیر 96 20:58
سلام به وب منم بیا مرسی.....