ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اولین املا 23 خرداد 1396

1396/3/25 0:30
3,444 بازدید
اشتراک گذاری

الهی که من فدای خودت و اون املا نوشتنت بشم . امروز یه اولین دیگه اتفاق افتاد و اونم اولین املایی بود که نوشتی . خیلی خیلی حس خوبی دارم حسی که اصلا قابل بیان کردن نیست . خداروشکر میکنم که تک تک زحمت هام داره نتیجه میده و خداروشکر میکنم که اینروزا بیشتر از قبل دلبری میکنی برام و کاملا مشهوده چقدر بزرگ شدی . یه دختر خانوم سنجیده و مودب و خانوم که هر کی میبینه همه اش از خوبی هات تعریف میکنه

اینم اولین املا که عالی گرفتی

 

خانوم معلمت خیلی خیلی ازت راضیه و واقعا خودمم فکر نمیکردم تا این حد باهوش باشی که با یکبار دیدن و شنیدن اونم مباحث سنگین کلاس اول و یاد بگیری

1396/03/28

دومین املا

1396/03/31

سومین املا

املای چهارم

چهارمین املاء

املاء پنجم

املاء ششم

املاء هفتم

املاء هشتم

انقدر ماشا الله زرنگی که جدیدا همون روز اموزش خانم زمانی ازت  املا هم میگیرن . من فدای خودت و هوشت

املاء نهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)