ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تولد 6 سالگیت مبارک یدونه من

1396/1/29 22:02
1,185 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم چقدر زود گذشت الان اصلا باورم نمیشه واقعا که 6 ساله شدی . مرسی که هستس و ممنون که باعث شدی حس زیبای مادر بودن و تجربه کنم نفسم . امسال دوتا تولد داریم . یکی امروز توی مدرسه بود که به خوبی و خوشی برگزار شد یکی هم اول اردیبهشت که همزمان برای خودم و شما تولد گرفتیم و انشا الله اونم به خوبی برگزار بشه . امروز خیلی بهت خوش گذشت اولی که وارد مدرسه شدیم همه دوستات بادکنک بدست اومدن جلوت و تولدت مبارک خوندن برات من کلی لذت بردم حیف که دستم پر وسایل بود وگرنه فیلم میگرفتم . خلاصه که خیلی خوب بود

پک برای همکلاسی ها و معلمتون و مدیر و معاون

کیک تولدت

 

 

 

 

 

 

 

الهی مامان به فدات دوستات هم زحمت کشیده بودن و هدیه اورده بودن برات

 

 

 

 

 

این لیوانم هدیه خانم معلمتون بود که من عاشقش شدم

اینم تبریک بابا سعید دیشب به همراه صد هزار تومن

پسندها (2)

نظرات (2)

بشرا
31 فروردین 96 23:56
تولدت مبارك قشنگ ترين ملودى دنيا،برات بهترين ها رو آرزو ميكنم به آرزوهاى قشنگت برسى هميشه موفق باشى🌺🌺🌺🌺 يه عالمه دوستت دارم❤️❤️❤️نسيم جان از طرف من ملودى رو ببوسين😘😘😘😘😍😍😍😍🎂🎈🎁🎉🎊
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنونم خانومی بابت اینهمه لطف بی کرانتون
مامانی رادین
1 اردیبهشت 96 19:16
عزیز دلم تولدت مبارک باشه من بعد چند وقت اومدم نینی وبلاگ و از دیدنت خیلی خوشحال شدم هزار ماشالا بهت ایشالا صدو بیست ساله بشی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزه دلم