ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

22 فروردین روز پدر مبارک

1396/1/21 22:43
372 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم اولین کادوی روز پدر رو هم امروز دادی به باباشی . توی مدرسه خانوم معلمتون یدونه برگه داده بودن و گفته بود هر چی دوست دارین بکشید و بدید به بابا هاتون برای روز پدر . شما هم یه پیرزن کشیده بودی که گل دستشه . من تعبیرش کردم دوس داری تا زمانی که پیر بشی کنار باباشی باشی . انشا الله خدا بابای شما رو و بابای همه نینی هارو حفظ کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بشرا
23 فروردین 96 1:07
سلام نسيم جان سال نو مبارك من سال هاست كه وبلاگ ملودى جان رو ميخونم و از ديدن عكساش خوشحال ميشم واقعا خوشحالم كه هنوزم وبلاگ رو آپ ميكنيد ملودى و شما رو خيلى خيلى دوست دارم از طرف من ملودى رو ببوسين ❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😘😘😘😘
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک . ممنون خانومی نظر لطفتونه