ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

فعالیت اینروزای مدرسه

1395/9/16 21:31
534 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم بعد از چند روز مریضی و چند روز تعطیلی بالاخره دوباره جنب و جوش مدرسه شروع شد . خداروشکر میکنم که خیلی علاقه داری به مدرسه چون روزای پنجشنبه و جمعه کلی بی قراری میکنی و همه اش اسم دوستات و میاری . از مدرسه هم که میای تا لباست و عوض میکنی بدو میری پشت میزت و میگی مشق بنویسم . خدایا شکرت 

دیروز مراسم نماز داشتین اینبار خیلی حرفه ای تر

فدای اون معصومیتت بشم من . این چادر و مامان پوری برات دوخته

ردیف اول از بالا گوشه سمت راست

 

امروز هم مراسم بازی و بلال پزون داشتین

 

 

 

 

 

 

فدای اون ژستات نمیدونم چرا پا برهنه ای زبان

پسندها (2)

نظرات (2)

محجوب بانو
16 آذر 95 23:47
سلام عزیزم ماشالله دخمل نازی داری انشالله همیشه خوشبخت باشید خوشحال میشیم به بوی بهشت ما هم بیایید التماس دعا
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه
عمه خانوم
22 آذر 95 10:10
سلام.ای جوووووووووووووووون دلم .دلم تنگ شده بود.مامان نسیم ملودی جون ادرس اینستا نداره؟؟؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ملودی نه اما خودم دارم ملودی هم توش هست