ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

ازمون بهمن ماه + تقویم 95 + خریدای عید ملودی جون + خریدای عید بچه ها و عیدی هاشون

1394/12/11 22:42
839 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم سعی محیکنم بیشتر عکس بزارم و کمتر بنویسم . اینروزا حسابی شلوغ پلوغ بود سرم و الان همه رو برات میزارم . اول از همه ازمون بهمن ماهت رو میزارم که طبق ماه های قبل خیلی عالی و بی نقص همکاری کردی

 

 

 

 

 

 

امسال هم طبق سالای قبل برات تقویم اماده کردم که به خانواده ها و دوستامون بدیم . امروز تایید نهایی شد و رفت برای چاپ و لمینت شدن

با وجود اینکه من دائما برات لباس میخرم اما خب خرید عید یه چیز دیگه اس و یه حس خاص داره . برات چند تا تیکه خرید کردم که عکسش و میزارم . یه تعداد تل و گل سر و کفش هم میخوای که فعلا چیز خاصی پیدا نکردم

 

 

 

 

 

 

سه تا هم دستبند چوبی که خودم عاشقشون شدم

از طرفی برای دادن عیدی چون سال میمون هست این طرح و اماده کردم که بدیم به همه

 

برای نوه های خوانواده باباشی هم یه سری کادوی کوچولو تهیه کردم که با تزییناشون میزارم

برای سروش و سیاوش

 

برای النا و فریماه

 

برای فاطمه

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بانو
13 اسفند 94 7:17
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید
مامان گلی
14 اسفند 94 12:54
عزیزم لینکتون کنیم؟؟!
Mamie Nilia
14 اسفند 94 15:30
نسیم جون من از وقتی ملودی نخود بود دنبالش می کردم ماشالله خانوم شده بلا واقعااا خوش بحال ملودی که همچین مامان باسلیقه و نمونه ای داره حتما دخمل نازو شیرینتو از طرف من یه بوس گندددده کن
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزک . ای جونم مرسی که این همه وقت دنبالمون کردین . نظر لطفتونه عزیزم . می بوسمت .
مامان سما
16 اسفند 94 14:44
وبلاگ قشنگی‌دارین‌...افرین بر سلیقتون....دخترنازتون ایشالله‌همیشه سلامت باشه...😍😚😘😙
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون از لطفتون
nastaran
17 اسفند 94 17:56
عاشق لباااااساش شدم دوست دارم هر چه زودتر تو عکس ببینمش میشه بگین چجوری کادو کردین بهم بگین چیالازم.بخرم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم والا من توی ذهنم نصبت به سایزش یه مدل میاد تو فکرم و درست میکنم بیشتر از کاغذ کشی هم استفاده میکنم و چسب حرارتی . بقیه چیزا سلیقه ایه من عاشق خرازی ام و دایم میرم و هر چی به چشمم بیاد میخرم و یه روز توی همچین وقتایی استفاده میکنم
مامان رهام
17 فروردین 95 18:16
آفرین دوست هنرمند...واقعا خسته نباشی..همه چی عااااااااااااااااااااااالی