ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اموزش رنگ ها + دهه فجر + ازمون دی ماه + نمایش عروسکی

1394/11/20 13:40
839 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم این چند روز تقریبا گرفتار بودم و نتئنستم برات بنویسم . هم گرفتار کارای مدره شما هم اینکه درگیر تدارک برای هفت سین هستم و مقداری هم تولد شما . خلاصه سرم حسابی شلوغه . هم زمان الان تا 20 رو یادت دادم و میشماری . حرو افبا هم که چند تا حرف دیگه یادتون بدن کامل بلدی و فصل هارو هم یاد دادم بهت . چند روزه داریم رنگ هارو کار میکنیم به روش زیر . 3 تا رو کار کردم باهات فعلا . به خوبی اموزش های دیگه همکاری نمیکنی اما خب من تکرار و تکرار میکنم و مطمئن هستم جواب میده کتاب اموزش رنگ ها رو برات گرفتم

رنگ زرد

رنگ نارنجی

رنگ سبز

همزمان مثل حروف الفبا رنگ ها رو هم به دیوار اتاقت زدم و روزانه سوال میشه

اتفاق بعدی ازمون دی ماه بود که با تاخیر ازتون گرفتن چون خیلی از بچه ها مریض بودن و غیبت داشتن . بازم مثل همیشه عالی و این با میتونم بگم فوق العاده بودی و خودت راه و چاه و کامل یاد گرفتی بودی . از همه جالب تر اینه زودتر از همه برگت و تحویل دادی من خودمم اینطوری بودم و تند برگه رو تحویل میدادم و نمره ام همیشه عالی بود بچه درس خون بودم خجالت

 

 

 

 

 

 

 

 

اتفاق بعدی رفتن به نمایش عروسکی بود از طرف مدرسه که واقعا بهت خوش گذشت . بیشتر بچه ها از عروسکا ترسیدن و حتی گریه کردن اما شما شجاعانه میرفتی حتی بهشون دست میزدی . میتونم به جرات بگم فقط از پشه میترسی و من خندونک. نمایش بزک زنگوله پا بود

 

 

 

 

 

اتفاق اخر هم مراسم دهه فجر بود که با دستاتون پرچم درست کردن و یک سری هم پلاکارت امروز من به همراه معاونتون اماده کردیم برای فردا راهپیمایی . فقط بچه های پیش دبستانی استان و فردا میخوان ببرن راه پیمایی

این جای دست شماس

و اینم پلاکارت ها

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)