ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

دومین امتحان ♥ اولین اردو

1394/9/3 0:24
917 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم شنبه یعنی 30 ابان برای بار دوم ازتون ازمون گرفتن که بازم مثل قبلی خیلی عالی انجام دادی

 

 

 

 

روز یک اذر ماه هم از طرف مدرسه برای اولین بار بردنتون اردو . البته این اولین تجربه اردو بود واسه شما . همزمان با مدریه پسرونه ستارگان توی اردو شرکت کردین . مکان هم پارک شغاب بود که به ما نزدیک بود و من و شما مستقیم رفتیم  محل مورد نظر .

 

 

 

 

 

 

 

 

همه چیز خوب بود تا اینکه دنبال دوستات رفتی و یدونه فواره که مخصوص ابیاری چمنا بود و پیدا کردین و از سر تا پات شد خیسسسسسسسسسس . هیچی دیگه تند سوارت کردم و رسوندمت خونه و خداروشکر که مریض نشدی با اون وضع

 

پسندها (1)

نظرات (4)

محبوبه مامان الینا
9 آذر 94 15:38
آخی په بامزه میشه تولباس فرم
سارا
15 آذر 94 14:07
من همیشه نوشته هاتو دنبال میکنم و خیلی دوستشون دارم و شاهد بزرگ شدن دخترت هستم آخه خیلی شبیه خواهر زاده خودم هست اونم عشقه منه .یه روز نیام ببینم شمام بلاک کردین اون از کنس میرزا .اون از وبلاگ مامان یاشار .یه روزم شما خصوصی میشید یا بلاک اسکای .چیه بابا مثل این میمونه یه آشنایی یکدفعه قطع رابطه کنه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون که بهمون سر میزنین . نه من تا الانم با اینکه خیلی ها اذیتم کردن می نویسم و توجهی نمیکنم بهشون . قول میدم همیشه در دسترس باشم
هنرمند
18 آذر 94 16:08
ای انسان! مثل بادبادک باش ، با اینکه میدونه زندگیش به نخی بنده ، بازم تو آسمون می رقصه و می خنده همیشه بخند و نگران نباش بدون که نخ زندگیت دست خداست
نیلوفر-هلو
19 آذر 94 10:06
نازی خوش به حالشون حسابی هشون خوش گذشتهخوش حال میشم به من هم سر بزنید
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره عزیزم حسابی شیطونی کردن فسقلی ها