ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

جشن هفته کتاب خوانی 26 ابان 94

1394/8/27 1:17
948 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم به مناسبت هفته کتاب خوانی امروز توی مدرسه مراسم داشتین شامل سرود و نمایش و مسابقه .من هم از طرف شما 5 تا کتاب خریدم و اهدا کردم به مدرستون . دوست داشتم ازت یادگاری بمونه و سهمی داشته باشی به همین خاطر به شما و 4 تا دیگه از دوستات که کتاب هدیه کرده بودین جایزه دادن که حوله دست و صورت بود .

اینم عکس پرسنلی مدرسه که برای پروندت اماده کردیم

 

من یه کتاب دارم

پر از گل و ستاره

یه خونه عروسک

هزار تا قصه داره

کتاب خوشگل ما

قصه می گه برامون

قصه مادربزرگ

تو شب های زمستون

تو باغ قصه ما

حیووانا مهربونن

پرنده ها تو باغش

با هم آواز می خونن

هر کی کتاب می خونه

اینو باید بدونه

کتاب برای همه

یه دوست مهربونه

پسندها (3)

نظرات (4)

نونو
27 آبان 94 9:42
نسیممممممممم ملودی چرا بیرونه گروهه؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خودش نمیرفت توی صف .
بابا حمید
27 آبان 94 11:47
سلام آبجی نسیم گل ومهربونم ظهر پاییزی شما بخیر وخوشی آبجی گلم آبجی گلم به ما هم سر بزنید[قلب شکسته] بلکه فراموش شدیم بیادتم آبجی گلم منتظرتم ................... وقتی دارید با کسی که عاشقشید دعوا میکنید و از دست هم ناراحتید گوشیتونو چند دقیقه بزارید کنار به اینکه چقدر دوستش دارید به اینکه چقد باهم حالتون خوبه فکر کنید! هرچیزیو تایپ نکنید میدونی بعضی زخما هیچ وقت خوب نمیشن... "مواظب قلب های هم باشید"
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام اگه نمیرسم زیاد بهتون سر بزنم علتش مشغله زیاده امیدوارم ناراحت نشید
بشرا
27 آبان 94 14:46
عزیز دلمممممم خیلی وقت بود وب ملودی رو ندیده بودم چقدر بزرگ شدهههه میره مدرسه فداش بشم موفق باشه ایشالا،عزیزم دلم واسش تنگ شده بود
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم اره بچه ها زود بزرگ میشن
نگار
28 آبان 94 13:07
گل دختر ناز نازی ماهگردت مبارک خاله جون
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خاله جون اما فرداس