ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

♥♥♥گردش یکروز شیرین ♥♥♥

1394/8/16 14:58
961 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم روز پنجشنبه یعنی 14 ابان دیدم ظهر خوابت نمیاد و الکی واسه خودت توی تخت فقط دراز کشیدی . نگاه کردم دیدم هوا همخوبه و طی یک لحظه تصمیم گرفتم باهم بریم لب دریا واسه خودمون . تند تند امادت کردم و ساعت 4 و نیم در اومدیم و تا بنزین زدیم  و رفتیم رسیدیم بندرگاه شد ساعت 5 . هوا عالی بود و افتاب هم داشت غروب میکرد . شما هم نشستی و مشغول ماسه بازی شدی و چیپس میخوردی . باباشی هم زنگ زد که منم دارم میام . خلاصه شوخی شوخی شد یه پیک نیک اونروز . ساعت 6 و نیم از اونجا راه افتادیم . طی مسیر چون باباشی با ماشین خودش اومده بود و پیشمون نبود زنگ زد که بیا بریم سفره خونه دوستم . منم اولش گفتم نه و بعد پشیمون شدم و زنگ زدم که بریم . وای چه جای با صفایی بود . فضای سنتی و اینکه چقده سر سبز بود و صدای شور شور ابنمایی هم که داشت حس بی نهایت خوبی به ادم میداد . بعد مدت ها سه نفری رفته بودیم بیرون و اقعا خیلی خوش گذشت . تا ساعت 8 نشستیم و بعدش ما رفتیم خونه بابا اسماعیل و باباشی هم رفت سر کارش . هر چند بعدش خونه بابا بزرگ کلی اذیتم کردی و منم دادمت دست بابات و اومدم خونه و دوساعتی و برای خودت با ، بابات گشتین و رفته بودین شهر باازی .اما خب در کل روز خوبی بود

 

پسندها (6)

نظرات (8)

باباشی
17 آبان 94 3:47
اره واقعا به منم خوش گذشت
مامان شهنــــــــاز
17 آبان 94 6:21
بسیــــــــار هم عالی!!! نسیم جووووووون ببوسید "ملودی " ناز نازیموووووو
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم به روی چشم
هدی
17 آبان 94 18:42
سلام نسیم جون. خیلی دوستت دارم. همیشه وبلاگ ملودی جون رو دنبال می کنم. واقعا ازاخلاقت خوشم میاد. من از خراسان شمالی هستم .امیدوارم همیشه موفق باشید.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزمک و ممنون که بهمون سر میزنی خانومی . ای جونم . خوبی دنیا مجازی همینه هر چند دوریم اما دلا رو نزدیک میکنه خانومی
بهناز خانومی
18 آبان 94 10:59
ای جونم نسیم عزیز و مهربون و دوست داشتنی من خیلی دوستتون دارمم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه
مامان صدیقه
18 آبان 94 12:16
سلام نسیم جان.خوبی خانمی ؟من همیشه به وبلاگتون سر میزنم.عاشق ملودی جون هستم.شما هم خانم خوب و خوش سلیقه ای هستید.میشه لطف کنید آدرس سفره خانه رو بهم بدین.خیلی خوشگله
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون . سفره خونه ایمان توی تنگک
نونو
19 آبان 94 9:48
جونم ابرو قشنگ خوددددددددددددددددم... ملودی شبیه باباش هم هستاااااا تا حالا فکر میکرددم فقط شبی هتو هست
پارمیدا
24 آبان 94 1:26
سلام نسیم جونم خوبی،خداحفظ کنه گل دخترنازتو من بوشهری هستم،وبعد ازدواج با همسری درشهر دیگه ی ساکن هستم،اگ ممکن میشه ادرس ین سفره خونه لطف کنید بدید،چون تصمیم گرفم با همسری بیام بوشهر وچون بوشهری هستم جاهای توپ بوشهر دیدن کنیم...عشقم بوشهر
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم سفره خونه و کافی شاپ ایمان توی تنگک
مرضیه
24 آبان 94 16:23
سلام نسیم جون واقعا دختر نازی داری خدا براتون حفظش کنه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی غزیزم چسمات ناز میبینه