ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

25 مهر 94 جشن قران

1394/7/25 14:19
1,709 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم امروز هم باز یه جشن دیگه داشتین توی مدرسه . از صبح ساعت 8 اونجا بودیم و کلی بازی کردی واسه خودت . دخمل خوبی بودی اما از وقتی کیک و اوردن و من نزاشتم دست بزنی نق نق هات شروع شد و توی عکسی که از اتلیه می گرفتن واسه بچه ها شرکت نکردی . شب قبلش برای مدرسه تون یه روزنامه دیواری با موضوع محرم اماده کردم .البته واقعا خسته شدم اما خوب شد اخرش نتیجه اش

حالا میریم سراغ پشت صحنه جشن امروز

 

 

 

 

 

 


و حالا خود جشن

 

 

ملودی ناراحت (البته بگم هر چند عکس نگرفتی اما نقش اصلی فیلم بودی خخخ)

 

 

 

 

 

 

دوست دارم نفسم قران پشت و پناهت باشه

اینم تاج و تزئین اجیل مشگل گشا که میره توی کلیر بوکت

 

پسندها (1)

نظرات (1)

میترا
28 مهر 94 11:12
چقدر خوبه هی جشن میگیرن توی مهدشون. دستشون درد نکنه.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره خیلی خوبه اما مدرسه هست نه مهد