ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

22 شهریور - اولین کلاس توی مدرسه دخترانه علم و عمل

1394/6/22 13:06
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم قرار بر این شد که از امروز دو سه جلسه هم توی محیط مدرسه خودتون ببرمت کلاس تا با محیط اونجا هم عادت داشته باشی و اذیت نشی . البته چون مربی ها رو میشناختی کلا اصلا مشکلی نداشتی . ساعت 10 و نیم صبح به همراه ناهید جون رفتیم مدرسه و شما با دختر مربیتون رفتین سر کلاس و خیلی خوب بود برخورد و رفتارت . البته یه خوبی که داره خانم زمانی که الان دو ماه هست باهاش کلاس داری مربی کلاستون هم هست و شما دیگه کاملا باهاش اخت شدی . تایم مدرسه از ساعت 7 هست تا 12 ظهر و قرار بر اینکه من شما رو روزا ساعت 9 ببرم تا 12 که هم خسته نشی هم اینکه با بچه ها کلی بازی کنی و خوش بگذرونی . من که عاشق محیط مدرستون شدم و چند تا عکس از کلاس و دفتر مدیریت گرفتم که میزارم برات

مدرسه علم و عمل _ کلاس پیش دبستانی سال 1394-1395

 

 

 

 

دفتر مدیریت مدرسه علم و عمل سال تحصیلی 1394-1395

اینم ملودی خانوم مامان سر کلاس البته من از بیرون عکس گرفتم چون نمیخواستم بیام سر کلاست

 

دلم میخواست توی همین پست از چند نفر تشکر کنم اول از همه مامان یسنا جون که منو با خواهرش اشنا کرد که مدیر مدرستونه . واقعا ممنونم ازت که جایی امن و تمیز و منظبت و بهم معرفی کردی .

ممنونم از خانم زنگویی مدریتون که صبورانه سر و صداها و جیغ و گریه های اولت و تحمل کردن و حتی بهت جایزه هم میدادن .

ممنونم از خانم زمانی که حتی روز اول نگاهشم نمیکردی اما انقدر صبورانه همه اش دنبالت راه میرفت که الان حتی میپری بغلش .

خدایا ممنونم بابت قرار دادن کسایی توی مسیر زندگیم که صبورانه برای رشد ملودی به من کمک کردن

 

پسندها (1)

نظرات (6)

پریسا
22 شهریور 94 13:49
سلام نسیم خانم وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام ممنون نظر لطفتونه
sorsorejoon
23 شهریور 94 11:23
آپمم خاله جوون
مامان یاسمین زهرا
23 شهریور 94 15:36
عزیزم رفته مدرسه
علی رضا کشاورز
23 شهریور 94 21:42
سلام من علیرضا کشاورز هستم واقعا از وبلاگی که طراحی کردید لذت بردم هیچ لذتی با لا تر از علاقه ی مادر به فرزند نیست...من چند وقته در فروشگاه پنبه ریز به عنوان نماینده مشغول به کار هستم این فروشگاه محصولاتی اورجینال و با کیفیت وقیمت مناسب ارائه میکند من این محصولات رو برای خانواده سفارش دادم و اونها هم راضی بودند من از شما درخواست میکنم اگر محصولات ارایشی بهداشتی (زنانه مردانه و کودک) خواستید بعد از رفتن به سایت پنبه ریز ثبت نام کنید ودر قسمت معرف کد 2281164365را وارد کنید که هم شما با داشتن محصول با کیفیت سود کنید و هم من بتونم خرج دانشگاهم رو بدم لطفا اگر سوالی داشتید به ایمیلم پیام بفرستید ممنون از وقتی که گذاشتید وپیام من رو خوندید.....
مامان گلی
24 شهریور 94 20:11
انشالله یک روز روی میز دانشگاه بشینه و ازش عکس بگیری زیرسایه خانواده به درجان عالی برسه انشالله
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون مامان گلی جون ایشا الله
مامان نازار
31 شهریور 94 9:05
این روزا گرفتاریم زیاد شده . دانشگاه هم برام شده قوز بالا قوز ... وقت نمی کنم دیگه از احوالات مدرسه با خبر بشم .. دیشب یه سر رفتم مدرسه ستارگان معلمای عزیز مشغول آماده کردن کلاساشون برای اول مهر هستن.. خیلی اتاقا رو دوست داشتم . شما هم که از کلاس ملودی ناز عکس گذاشتید دستتون درد نکنه.. 4 شنبه گویا چشن بازگشایی برای کلاس اولیاس...
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره ایشا الله فردا میریم ما هم