ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

پایان 52 ماهگی ..............ورود به 53 ماهگی

1394/5/29 21:54
708 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااا عشقم الان درست 4 سال و 4 ماهته . فدای اون سال و ماه عمرت بشم من . عزیزه دلم سفر من به خوبی خوشی شروع شد و تموم شد و شما اینبارم منو مثل همیشه شگفت زده کردی . باباشی میگفت که فقط روز اول اونم بعد از بیدار شدن یکم نق زدی و دیگه حتی روز بعد دنبالم هم نگشتی و کلا خوب و خوش بودی هر چند که نرفتی بیرون چون دلت نخواسته اما خب خیلی تجربه خوبی بود دقیقا 2 روز و نیم من و ندیدی و گریه هم نکردی . این ایشا الله یه شروع جدیده و خوبه . این کم شد وابستگیت دیگه اخرین مرحله ای هست که بزرگ بشی . تا الان همه اش تموم شده و اینم مطمئنم به خوبی از عهده اش بر میای . به منم که حسابی خوش گذشت بعد از مدت ها یه دل سیر با دوستام حرف زدیم و گفتم و خندیدم بدون دغدغه ای برای شما . و عروسی دیشب هم که حسابی خوش گذشت و حسابی زحمت دادیم به خاله حدیثه و خانوادشون . باباشی هم ازت خیلی تعریف کرد که چقده خانوم بودی . 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان نازار
31 مرداد 94 13:37
سلام دختر دناز خاله خوبی عزیزم .. همیشه به گردش مامانی ... احسنتتتتتتتتتتتتتت یه فرصت عالی که خوب استفاده کردی .. میگم مامانه بفکری هستی بیا اینم نمونش هر مامانه دیگه بود برمیداشت ملودی رو هم می برد .. ولی یه تحربه عالی شد برای هر سه نفرتون [یلی خوشحالم که اوقات خوبی رو با باباشی داشته ... دختر عزیزه ماست دیگه ... مهسو چه با حال خخخخخخ خیلی خوشحالم خیلی ....
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدات عزیزم . اره واقعا فرصت خوبی بود و واقعا لذت بردم . خخخخخخخخخخ اره به سبک شیرازی صداش میکرد
مامان باران
2 شهریور 94 10:59
عشقــــــــــــم 52 ماهه شدنت مبارک فدای اون شکلِ ماهت بشم من آفرین به این دختر نمونه که اینهمه با مامانی و بابایی همکاری کرده
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزه دلم . امیدوارم فقط همکاریش ادامه داشته باشه
مامان رهام
9 شهریور 94 23:56
ای جان دلم آفرین ملودی عزیزم