ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تولد سیروان جون 31 تیر 94

1394/5/1 13:12
1,209 بازدید
اشتراک گذاری

وای که از این به بعد توی تیر ماه چقدر مناسبت هست برای تبریک گفتن . خاله مینا ( دختر دایی من ) هم به سلامتی 31 تیر گل پسرش سیروان جونو دنیا اورد . این دومین نتیجه هست و دخمل من اولینه . دو سه ماه دیگه نتیجه سوم هم دنیا میاد به امید خدا که اونم پسره . ایشا الله زیر سایه بزرگ ترا بزرگ بشن 

تولد هایی که از این به بعد توی تیر باید یادم بمونه 

10 تیر تولد باباشی

19 تیر تولد النا جون( دختر عمه روشنک )

21 تیر تولد فاطمه جون ( دختر عمه انیس )

29 تیر تولد روشا جون (دوست خوب وبلاگیمون )

30 تیر تولد ویهان جوجو ( پسر خاله فاطمه دوست مامان )

31 تیر تولد سیروان جون 0 پسر خاله مینا )

 

ایشا الله تا باشه شادی و تولد باشه و خدا غم و ناراحتی و از همه دور کنه 

پسندها (3)

نظرات (4)

نیلوفر
5 مرداد 94 10:14
همه این تولد ها مبارک باشه ایشاالله در همه ماه ها این همه جشن و شادی باشه. تو خانواده ما شهریور هر روز تولده
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ایشا الله عزیزم . خخخخخخخخ پس شهریور حسابی کفگیرتون میخوره ته دیگ از خرید کادو . راستش من خودم هم مرض دارم تولد بقال سر کوچه رو هم از قلم نمیندازم خخخخخخخخخخخخخخ کلا تولد هر چی ادم دور و برمه رو یادمه
مامان یاسمین زهرا
5 مرداد 94 17:05
خیلی خیلی مبارکه همه تولدا
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدات عزیزه دلم
نونو
6 مرداد 94 7:59
منم 20 تیرم نسیم اینستا نداری؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ای جونم چه عجب خانوم دلمون تنگ شده بود برات . نه بابا من گوشیم مال عهد پارینه سنگیه
نیلوفر
6 مرداد 94 12:01