ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اتلیه 4 سالگی

1394/4/17 12:09
836 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم دیشب رفتیم و عکسای چهار سالگیت رو هم گرفتیم که انشا الله خاطرتش بمونه و ببینی توی سال های مختلف زندگیت از همه لحاظ چقدر تغییر کردی و بزرگ شدی . در کمال ناباوری از دوربین فرار نکردی و کلی خداروشکر کردم که لا اقل اینهمه زحمت کشیدم لباس برات دوختم الکی وقتم حدر نرفت . امسال با تاخیر رفتیم چون در گیر اثاث کشی و مسافرت شدیم و بعدشم چند روز مهمون داشتیم . ایشا الله هر وقت عکسا اماده بشن میزارمشون مثل هر سال . من که خیلی خوشم اومد . طرح لباست هم از این عکس الگو برداری کردم با این تفاوت که به جای کلاه برات تل دزد دریایی درست کردم چون با کلاه سر گذاشتن زیاد میونه خوبی نداری . اما از نتیجه کار واقعا راضی بودم الان که نگاه میکنم مثل همین توی تنت افتاده بود لباس 

پسندها (5)

نظرات (7)

ĸoѕαr
17 تیر 94 12:38
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم. .راستی خاله من شمارو لینک کردم.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم اومدم سر زدم و پیام هم واست ارسال کردم
sorsorejoon
17 تیر 94 16:58
سلام . خااااله جون خیلی لباسش خوشگله ملودی جووون خیلی دوست دارم منو یادت نرههههه گلم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری چشمات ناز میبینه . مگه میشه شما رو یادمون بره عزیزم ؟
یه غریبه
17 تیر 94 21:52
سلام...صدهزارماشاالله ب این دخترتون...خداببخشدش براتون...محشره عاااااشقش شدم...خیلی نازداره..زنده باشید..
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام ممنون که بهمون سر زدید نظر لطفتونه
سیمین
18 تیر 94 4:30
وای عزیزم منتظر عکسای زیبای گل دختری هستم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ایشا الله عزیزم
باباشی
19 تیر 94 23:00
ماماشی خسته نباشی با تمهای قشنگ و هنری.
مامان ارمیا و ایلمان
21 تیر 94 11:48
وای خوش به حال ملودی. نسیم جان خوبی؟ ببخش دیر به دیر میام. وب کولوچه ها رو هم خیلی دیر آپ می کنم. راستی توی واتس آپ یا تلگرام نیستی؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما خوب هستین . لطفتون به ما ثابت شده هست عزیزم والا من خودمم انقده اینروزا در گیرم اصلا نمیرسم به وب بچه ها سر بزنم . و از همه دوستان بی اطلاعم . بازم وقت کم میارم
مامانی
23 تیر 94 12:26
سلام نسیم جون خسته نباشی ازاین همه کار تبریک میگم به ملودی جون بابت مامان هنرمندش
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزه دلم لطف دارین