ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

خاله بازی

1394/4/13 11:02
867 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا جز بازی با تبلت علاقه زیادی داری که موهای عروسک هات و شونه کنی یا براشون به قول خودت آشا پزی کنی . از طرفی هم جدیدا با دوربین مشکل داری و نمیزاری یه عکس ازت بگیرم منم ناچار شدم که از اسباب بازیهایی که اکثرا این روزا توی بازی خاله بازی دستته عکس بگیرم که بدونی توی این سن کدوم اسباب بازی ها رو خیلی استفاده میکردی . همه اش روی میز ناهار خوریمون بساط اشپزیت به راهه . وای کی بشه که من مثلا برم بیرون بیام و بگی مامان مثلا برات فلان غذا رو درست کردم متنظر . از طرفی به خاطر مشکل جدیدت با دوربین امیدوارم وقتی میریم اتلیه باهامون همکاری کنی .این عکس کاسه و بشقابات و شونه ای که موهای نی نی هات و باهاشون خوشگل میکنی

ایشا الله ظرف های اصلی و بخرم برات اما نه برای جهازت ها چون میخوام ترشیت بندازم خو اینهمه با بدبختی بزرگت کردم بدمت دست یکه ببرتت ؟ نخیرم میمونی واسه خودمبغل

تیکه کلام این روزاتم وقتی یه کاری میکنی و من مثلا اخم میکنم بهت اینه که میگی 

دخللللممممم    بیاااااا بفلممممممم(دخترم بیا بغلم)

و با شنیدن این جمله این مامان بنده خدا رو گول میزنی انقدم شیرین میگی که دلم میخواد درسته بخورمت

پسندها (3)

نظرات (4)

میترا
13 تیر 94 11:40
با سلام و عرض ادب. برای حمایت از بی بی نیمز و همچنین اطلاع از معنی اسم خودتون میتوانید یکی از کدهای زیر را درون وبلاگ خود قرار دهید(برای توضیحات کاملتر به لینک زیر مراجعه کنید): http://www.babynames.ir/support اسامی ایرانی نام های فارسی اسم دخترانه اسم پسرانه http://www.babynames.ir/support لطفاً در صورت قرار دادن کد در قسمت نظرات آدرس وبلاگ خود را ذکر کنید تا دیگر کاربران هم از وبلاگ شما دیدن کنند و بازدید شماهم بیشتر شود. بازدید روزانه بی بی نیمز بیش از 5000 نفر در روز است ! با تشکر http://www.babynames.ir/support
sorsorejoon
13 تیر 94 17:39
سلام عزیزم چ خوب ک خاله بازی میکنی و دست از دنیای مجازی برداشتی من ک معتادد اینترنت شدم دووووووووست دارم عزیزم بوووووووووووس خاله جون ب ماهم سر بزنید
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم ملودی که با دنیای مجازی از اولشم کاری نداشته عزیزم . زیادشم خوب نیست نت خاله جون ادم از زندگی جا میمونه
مامان نازار
14 تیر 94 7:14
سلام صبح زیباتون بخیرو شادی ونور ای جانم دخلم بیا بغلم ... ای جان قشنگ لذت و حظ بردنتون رو می شه از کش دار نوشتن و قرمز نوشتن فهمید .. تمام شادی هاش گوارای وجودتون . اتفاقا ایده جالبیه که تو هر سن از اسباب بازی های مورد علاقش عکس بزارید ... کاش منم گذاشته بودم . یسنا گلی هر سری سوزنش رو یه چیز گیر می کنه و با اون بازی می کنه ....ان شالله از این به بعد نه نه نه دختر ما مطمئنا مثل هر سال کلی عکس خوشگل می ندازه نگران نباش مامانی ... ما هنوز عکسای آتلیه بارداری رو تحویل نگرفتیم ... جز یه دونشو که همون موقع برای اتاق یسنا می خواستیم که رو شاسی زدن ... خخخخخخخخخخخخخ البته بندگان خدا شاید در جریان باشید مشکلاتی براشون پیش آورده بودن . حالا به سرم زده برای عکسای بعدیش ببرمش آتلیه های عادی ترو پایینتر که زیاد معروف نیستن ولی فایل عکس رو می دن . اخه حتی وقتی عکسارو اسکن می کنیم بازم خوب در نمیاد کیفیتشونو نمی شه برای کارایی مثل تم استفاذدشون کرد ... تو بوشهر هیچ کدوم آتلیه تخصصی کودک نیستن و وسایل خاصی هم ندارن مدلی که آدم تو نت می بینه و عکاسی های شهرای دیگه ..
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم اره متاسفانه یه اتلیه دیگه مشکل داشت و اینا هم برای اینکه بگن خیلی قانون مند هستن هر چی دم دستشون اومده بود و اذیت کردن . متتسفانه اره تخصصی نداریم توی شهر منم به خاطر همین میبرم اونجا چون هم اشنا هستن هم اینکه کلی برای ملودی وقت میزارن و غر غر نمیکنن که چرا مثلا فلان کارو که میگیم نمیکنه .
مامان نازار
14 تیر 94 7:16
در مورد آزمایش خون یه آزمایش هست که مراکز بهداشت می نویسن برای تیرویید و اهن و این چیزا بین 7 تا 9 ماهگی باید انجام بشه البته یسنا دکترش .. رفیع زاده ...یه سری دیگه هم بهش اضافه کرد همین شد که علاوه بر خحون ادرار و مدفوع که من واقعا گرفتن اینا سختمه روش گذاشت این شد که 8 سی سی شد
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اخی عزیزم اما من که نبردم ملودی رو .