ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

پایان 50 ماهگی ................... ورود به 51 ماهگی

1394/3/29 14:39
739 بازدید
اشتراک گذاری

                       

عشقه من 5 دهه رو در کنار هم پشت سر گذاشتیم . امروز دقیقا 1522 روزه اومدی و فرشته خونه ما شدی و واقعا دنیامون و رنگی رنگی کردی 

عشقم ورودت به

ماهگی مبارک دردونه مامان 

 

جهـــــان را

 

بـــدون ناخن های لــــاک زده

 

بدون کفــــش های پاشنـــه بلند

 

بدون النگــــو

 

و بدون گل ســـر

 

تصور کن

 

خــــدا دختـــر را آفـــرید چون 

 

دخـتـــر

 

جهــــان را برای خـــــدا

 

زیبــــاکرد...

پسندها (5)

نظرات (7)

مامانی رادین
31 خرداد 94 18:22
ماهگردت مبارک ملودی خانوم ملوسم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون خاله جون
سوگند عشق مامان وبابا
1 تیر 94 8:10
سلام ملودی جون ماهگردت مبارک عزیزم دوست دارم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم ملودی هم شما رو خیلی دوست داره
نیلوفر
1 تیر 94 16:39
خاله جون عکسای اتاق جدید ملودی جون رو نذاشتید
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
راست میگی عزیزم چم حتما در اولین فرصت میزارمشون
سیمین
2 تیر 94 1:22
عسل بانو ماهگردت مبارک، نسیم جون إن شاالله تولد 100سالگی ملودی زندگیتون
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزم چه دعای قشنگی
مامان گلی
2 تیر 94 11:42
مبارک باشه انشالله درکنارهمدیگر شادو سلامت باشین 120ساله بشین
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
واییییییییییییییی مامان گلی جون دلم براتون یه ذره شده بود . خیلی وقته به این دختر کوچیکتون سر نزده بودین
خاله هدي
8 تیر 94 17:27
مبارکه خوشگلم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزه دلم
مامان یاسمین زهرا
8 تیر 94 17:27
من بودم باز