ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

21 اردیبهشت 94

1394/2/21 23:14
1,292 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم دیشب اومدیم و رسیدیم تهران خونه ناهید جون و بابا سعید . صبح امروز هم رفتیم توی محوطه و تا دلتن خواست برگ بازی کردی و عصری هم رفتیم تا من کادوی عروسی خاله سارا رو بخرم . در کل بچه خوبی بودی اما نمیدونم چرا تا دوربین میدیدی عصبانی میشدی و نمیزاشتی عکس بگیرم ازت . توی عکسات کاملا معلومه که ناراحت میشی

 

 

 

 

 

 

 

 

مامان فدای اوش شکلت بشه . وقت برگشتنمون هم به خونه در عرض 5 دقیقه رعد و برق زدن شروع شد و یهو باد شدید و یه رگبار . وای که الان پنجره بازه هوا به معنی واقعی بهاره .

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان فرح
21 اردیبهشت 94 23:40
سلام گلم،وب زیبایی دارید،من همیشه ا زخوندن مطالبتون کلی لذت میبرم،اگه به ماهم سر بزنید خوشحال میشم، دخملی گلتونو ببوسید،در ضمن شهر ماهم نزدیک بوشهره
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون خانومی چه جالب کجا هستین ؟
مامان فرح
21 اردیبهشت 94 23:46
راستی نسیم جون،عاشق اون پست مادر که شدی... هستم،شاید بیشتر از ده بار خوندمش .خیلی زیبا نوشتی عزیزم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم من خودم هم خیلی از اون پست خهوشم میاد
مامان نازار
23 اردیبهشت 94 9:16
خوش بگذره عزيزم و از لحظه لحظه كنار پدر و مادر بودن لذت ببريد خدايش خيلي دوري سخته خيلي سخت مخصوصا براي خانومي كه بچه داره .... فداي اين ملودي ناز بشم ... فشنيه براي خودش همه چيزش عاليييييييييييي يعني من هي لباساي تن ملودي ناز رو مي بينم هي به خودم مي گم واييييي كاش مي دونستم از كجت تهيه كريدد منم كي خريديمك ازش ... هميشه اين دخترمون خوشگل و خوشتيپه ... آخ بدويد بدويد ببريدش دستشويي ريختتتتتتتتتتتتت
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزمک لطف داری هر کدوم خواستی بگو ادرس میدم خانومی . نه بابا دستشویی نداره میخواست فرار کنه
مامان فرح
23 اردیبهشت 94 23:46
ما کازرون هستیم،اما آجیم بوشهر زندگی میکنه،تشریف بیارید قدمتون روی چشامون
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارید وای خوشبحالتون من عاشق کباب های کازرونم
مامانی رادین
25 اردیبهشت 94 13:55
سلام عزیزم خوبید؟فدای این دخمل خوشتیپ بشم با اون عکسای قشنگش
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم . ممنون . خدا نکنه خاله جون
عاشق
26 اردیبهشت 94 22:46
تنش سلامت.چرا دستش اونجاس؟!؛))جیش داره؟!
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
نه داشت فرار میکرد دستش اومده جلوش