ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

پایان 48 ماهگی .... ورود به 49 ماهگی ♥♥♥ تولد 4 سالگی

1394/1/30 0:57
2,764 بازدید
اشتراک گذاری

 

هوراااااااااااااااااااااااا بالاخره تولد 4 سالگیت هم رسید و وارد سال پنجم زندگیت شدی عشقم . خیلی خیلی دوست دارم . شب 28 فروردین یعنی یک روز قبل تولدت برات یه جشن مختصر خونه بابا اسماعیل جون گرفتیم از اونجایی که همیشه تولدت مصادفه با اثاث کشی نشد خیلی تدارک ببینم اما خب خوش گذشت .چند تا چیز کوچولو هم برات درست کردم خودم مثل کارت دعوت و کلاه های تولد . چون سال بز و گوسفند بود هم هفت سین هم تم تولدت و با بره ناقلا برگزار کردیم امسال

دور کیک هم نوشته شده بودملودی . شام هم ساندویچ و مخلفات بود که متاسانه ازش عکس ندارم .

از راست :سروش -محمد-فاطمه-ملودی-آوا-روژان-النا-فریماه-سیاوش

اینم اولین پفیلایی که خوردی . قبل از این حتی حاضر نبودی دهنت بزاری . بی نهایت خانوم بودی و خوش گذشت به من و اصلا اذیتم نکردی. مهمون های عزیز هم همه زحمت کشیدن و کلی شرمندمون کردن مبلغ 510000 تومان هم کادوی تولد بهت دادن . جای ناهید جونو بابا سعید هم خالی بود اما دلشون پیشمون بود .اینم کادوی باباشی و من به شما

دست همگی درد نکنه عزیزم ایشا الله از تبلتت هم به شادی استفاده کنی .جا داره از دوستای خوب وبلاگی هم تشکر کنم که مثل همیشه شرمندمون کردنو به یادمون بودن ندا جون ( مامان یاسمین زهرا) _ مونا جون ( مامان رهام ) -الهه جون ( مامان روشا ) _ نسترن جون ( مامان یاشار ) - حدیثه جون ( مامان طاها و پارسا )  ممنون که همیشه در کنارمون هستین بغل

ملودی خوش آهنگ مامان :

لبخنــــد بـــزن

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﺴﺘﯽ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ...

ﭼﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﺴﺘﻨﺪ

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﯼ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ....

ﭼﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﺎﺭ ﻫﺴﺘﻨﺪ

ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻨﺖ ﺳﺎﻟﻢ ﻭ ﺗﻨﺪﺭﺳﺖ ﻫﺴﺖ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ...

ﭼﻮﻥ ﺍﺩﻣﻬﺎﯼ ﻣﺮﯾﺾ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﯽ ﭘﺮﺩﺍﺯﻥ

ﻭﻗﺘﯽ ﺯﻧﺪﻩ ﻫﺴﺘﯽ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ...

ﭼﻮﻥ ﻣﺮﺩﮔﺎﻥ ﺩﺭ ﺍﺭﺯﻭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ

ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﻧﯿﮏ ﻫﺴﺘﻨﺪ

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﺧﺪﺍﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﻭ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ...

ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﮔﺎﻭ ﺭﺍ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺩﺕ ﻫﺴﺘﯽ...

ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﺩﺭ آﺭﺯﻭﯼ ﺍﯾﻨﻦ ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﺗﻮ ﺑﺎﺷه


اینم روز شمار سنت توی نی نی وبلاگ

19 فروردین هم 4 سالگی وبلاگت بود عشقم که یادم رفته بود بنویسم پستی در این مورد

 

پسندها (12)

نظرات (30)

مامان نیکا
30 فروردین 94 1:15
هزارماشالله به این گل دختر...تولدش مبارک
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم
نونو
30 فروردین 94 8:10
تولدت مبارک ملودی نازززززززززززززززززززززززززم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خاله جون
سارا
30 فروردین 94 8:55
تولد ملودي عزيز تبريك ميگم اميدورام هميشه سلامكت و شاد و موفق زير سايه شما و پدرش و در پناه خداوند مهربان زندگي كنه هزار ماشالله دخمل نانازيه تيپش به مدلينگ خيلي ميخوره به قول معروف فشن خداحفظش كنه از دور روي ماهشو ميبوسم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارین
مامانی آیلین
30 فروردین 94 9:02
تولدت مبارک ملودی نازو خوشگل 120 ساله بشی زیر سایه پدرو مادر
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خاله جون برای تبریک و دعای قشنگتون
مامان قند عسلا♥♥
30 فروردین 94 12:02
ایشالا 120 ساله شی ...نه 120 سال کمه ...همیشه زنده باشی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مر سی عزیزم
نگار
30 فروردین 94 12:21
تولدت مبارک فرشته کوچولو
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزه دلم
ela
30 فروردین 94 14:51
تولدت مبارک ملودی جان
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم
خآله
30 فروردین 94 17:15
مبارک باشه ملودی جون آدرستو که واسه ما نفرستادی تا کادوشو پست کنیم... ایراد نداره.. حتما مهم نبود براتون ... ان شاالله همیشه شاد باشین
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
عزیزم من بهتون اس دادم . اما جواب ندادید متاسفانه بازم شمارتونو بزارید برام . فکر میکنم بعد از اینهمه مدت منو شناخته باشید که اگه حرفی میزنم انجامش میدم و الان ناراحت نمیشدید خانومیمتاسفانه تلفنتون هم پاک کردم الان به ایمیلتون ایمیل فرستادم و تلفن همراهم و گذاشتم خوشحال میشم خودتون یه اس بدید عزیزم . و بازم معذرت میخوام و امیدوارم قابل بدونین و همچنان کنارمون باشید شما کم به منو ملودی تا الان لطف نکردین و از دوستان و خاله های خوب هستید
مامان گلی
30 فروردین 94 20:49
مبارک باشه ملودی جون مثل همه کارها عالی و خاص انشالله همیشه درکنارهم شادو سلامت باشین وملودی عزیزدرکنارخانواده مهربانش 120ساله بشه به درجات عالی برسه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی مامان گلی جون مهربون
نگار
31 فروردین 94 8:37
نسیم جون ناراحت شدی از سوالم؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
کدوم سوال خانومی چیی نیومده واسم
ava
31 فروردین 94 12:14
تولد گل دخترت مبارک انشاالله زیر سایه پر مهر مامان باباش بزرگ بشه.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نازار
31 فروردین 94 13:25
نه من از دست خودم عصبانیمممممممممممممممممم چرا خه چرا من نباید همون روز بیام و تبریک بگم .... شرمندم شرمنده ... ببخشید تو رو خدا عشق خاله عروسک ملوسک من .. من فدای تو بشم با اون صورت خوشگلت که عین فرشته هاست ... تولدت مبارک البته تولدت رو به باباشی و مامان نسیم هم تبریک می گم ... مامان نسیم جون مثل همیشه کلی با سلیقه ./.. همه چیز هنرمندانه و عالییییییییی لباس تولد ملودی رو خودتون دوخته بودید یا آماده هست ... اخه می دونم تو همه نوع کاری هنری دست دارید ... همه چیز خوشگل و با سلیقه .. الهی من عاشق بره ناقلام
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
عزیزم شما لطفتونه به ما ثابت شده . نه این لباس و رای تولد یک سالگیش خریدم که اون موقع نزاشت تنش خیلی هم براش بلند بود دیگه قسمت شد تولد 4 سالگیش بپوشه خخخخخخخخخچنین مادری هستم من هر سال پوشیدمم تنش تا ببینم اندازه شده یا نه خوشم میاد منصرف هم نمیشم
مامان نازار
31 فروردین 94 13:28
همه کادویاتم مبارک باشه ... احسنت داشتن که همگی نقدی دادن ... اینقد بدم می اد برا بچه چیزای الککی یا مثلا لباس یا اسباب بزی میارن خوب پدر مادر خودش بهترین و می خره دیگه ...نقدی کادو بدید کاش فرهنگ بشه تو همه جا نهایت پدر مادر براش وسله ای که میدونن نیاز داره می خرن یا دیگه انتهای دور اندیشی سکه می خرن برا ایندش.... چقد من بدم نه ؟؟؟ تبلتی که مامان و بابا زحمتشو کشیدن خیلی خوشگله عالی عالی ان شالله خوب استفاده کنی و کلی سرگرم بشی باهاش خانومی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره از لحاظی واقعا نقدی بهتره . نه عزیزم بدجنس نیستی . فقط خب یه وقت ممکنه دست ادم خالی باشه و دیگه ادم زیر 50 هم روش نمیشه بده خب کادو میده لا اقل قیمتش معلوم نمیشه
مامان دینا
31 فروردین 94 15:33
تولد عاشقانه ترین ملودی زندگیتون مبارک باشه عزیزم.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
مامی آنا
31 فروردین 94 16:49
تولدت مبارک ملودی عزیزم. انشااله 120 سالگیت. ماشاله چقدر ناز شده. چه تم قشنگی دست مامانی درد نکنه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزه دلم
لی لی
31 فروردین 94 17:05
تولدش مبارک.نسیم جون بچه ها تو این سن چه استفاده ای از تبلت میکنن؟امسال عید ما دست همه بچه ها تبلت دیدیم.همه فقط سرگرم گیم بودن
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
همون گیم بیشتر البته ملودی از این فیلم های کارتونی و خنده دار خیلی دوست داره و عکس میریزم براش و نگاه میکنه
سیمین
1 اردیبهشت 94 1:35
تولد عاشقانه ترین ملودی زندگی مامان نسیم جون و باباشی مبارک.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان نازار
1 اردیبهشت 94 7:20
سلام خاله نسیم چقد با مزه بود داستان لباس تولد از 1 سالگی شیفت شد به 4 سالگی .. این نشون می ده شما هم مثل منید .. منم گاهی شده از یه لباس حتی قبل از بارداریمم خوشم اومده مثلا برای 4-5 سالگی بچه حتی کفش خریدمش.. الانم هی مدام می رم سراغ کمد لباساش با جی؛ جی؛ای یسنا هی تنش می کنم ببینم کدوم اندازش شده ... ولی خیلی لباس خوشگلیه مبارکش باشه در مورد کادو هم نظرتون رو قبول دارم ...
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اااااااا پس شبیه همیم من میرم بازار یه لباس میبینم مثلا برای 8 ساله ها اگه خیلی ناز باشه میخرم . چند تا چمدون داریم یکی مال لباسای کوچیک شده که خیلی دوسشون داشتم و یادگاری نگه داشتم چند تا چمدون هم برای لباس های بعدنش خخخخخخخخخخخخ
مامان نازار
1 اردیبهشت 94 7:59
سلام خاله نسیم ....اره می ترسم همیشه ...یسنا محیط مجازی چند جای دیگه هم داره مثلا اینستاگرام که خاندان شوهر می دونن و نظر می زارن البته اینستاشو باباش می نویسه ولی در مورد وبلاگ هیچ وقت صحبتی نکردیم چون دوست دارم راحت باشم ... اینجا من و دخترم راحت راحت باشیمو کلی حرف و درد و دل و غیبت مادرانه دخترانه بکنیم ... ریز به ریز جزییات رو براش ایندش بنویسم ... خدا کنه هیچ وقت اینجارو پیدا نکنن. از رمز دار کردن وب هم بدم میاد
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ای مامان خاله زنک غیبت نکن خانوم خانوما . به نظر من حرف بدی و اس بدی نبوده ناراحت نشو فکر کنم خیلی حساسی . منو خواهر شوهرام چه اس هایی که برا هم نمیفرستیم
مامان نازار
1 اردیبهشت 94 8:01
لاغرو ماغروی مامانشه ... تمام ذوق و شوقم برای داشتن بچه فقط به خاطر داشتن یه نی نی توپولللل بود حیف که هر کار یسنارو می کنم توپول نمیشه ... چه کنیم دنیای زیبای دختر داراس دیگه ... همه دلخوشیم به جینگولک کردنشونه ... کو تا برسه به پای ملودی ناز خاله .... خوب نمی ایسته اینجوری برای دقایقی تکیش می دم به مبل تا ازش عکس بگیرم . من خودم 9 ماهگی کامل کامل راه می رفتم ... همه دوست دارن یسنا هم زود راه بره ... من دوست دارم زود 4 دست و پا بره زود راه بره زود حرف بزنه وای چه مامان عجولیم من ....
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
عوضش دخملمون باربیه مامانش . ای جونم . منم خودم همه کارام و زود انحجام دادم اما بر عکس ملودی همه رو نه تنها دیرتر بلکه خیلییییییییییی هم دیرتر انجام داد اما وقتی انجام داد تمام و کمال انجام داد
مامان نازار
2 اردیبهشت 94 7:42
چه جالب شما هم دو چمدونه هستید ...گاهی به خودم می گم دیگه نمی خرم دیگه ابداااا ... ولی تا یه چیز می بینم حالا چه تو سایتا و نت چه تو بازار بی اختیار می خرم ... نمی دونم شاید خوب نباشه این اخلاقم ...
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
یخورده بار خودمونو سنگین میکنیم اما ب منم دس خودم نیست
(مامان سویل)
2 اردیبهشت 94 14:47
تولدت مبارک عزیزم دلم براتون تنگ شده بود.الهی که 1200000 سال عمر کنی عزیزم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنو ن خاله جون دل ما هم تنگ شده بود
سوگند عشق مامان و بابا
4 اردیبهشت 94 9:24
بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت .تولدت مبارک ملودی جااان
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خاله جون چه متن زیبایی
نسرين...مامان برديا
4 اردیبهشت 94 19:02
مبارکه...مبارکه... خيلي مبارکه... ملودي خوشگل تولدت مبارک مثل هميشه ماه شديييييي تولد و کيک همه چي مثل خودت خوشگله... دست نسيم جون درد کنه ايشالله عروسيت
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزه دلم
مامان ارمیا و ایلمان
6 اردیبهشت 94 14:13
ای جانم. عزیزم. خیلی مبارکه گلم. ایشالله همیشه سالم و تندرست باشی.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خاله جون
آمنه
6 اردیبهشت 94 22:35
تولد ملودی جون مبااااارک. ایشالله همیشه سلامت و شاد باشید کنار هم.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم وبلاگتون مبارک باشه انشا الله بزودی خاطرات نینی رو برامون بنویسی
مامان یاسمین زهرا
6 اردیبهشت 94 22:55
عزیزمممممممممممممممممم.مبارک باشه گل نازززززز
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون خاله جون
زهرا
9 اردیبهشت 94 7:16
ئزيزم تولدت مبارك دختر گلم انشالله عروسيت
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی رادین
25 اردیبهشت 94 14:00
تولدت مبارک ملودی عزیزم ایشالا 1000000000ساله بشی نسیم جون دستت درد نکنه همه چیز عالی بود ایشالا جشن فارغ التحصیلیش منم پست تولد رادینو گذاشتم اگه دوست داشتی یه سر بزن یه یادگاری براش بنویس ممنون
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیز ه دلم حتما مزاحمتون میشیم
پرستو مامان سیما و شیما
12 خرداد 94 20:14
ســـــــــــلوم نسیم جونم تولد خوشگله خاله مبـــــــارکه با تاخیر فراوان شرمنده ام من کلی سرم شلوغ بود و زیاد نت نمیومدم خلاصه شما به بزرگی خودت ببخش بووووس
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خانومی شما نیای هم ما به یادتون هستیم ببوس خوشکلا رو