ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

سیاه قلم

1394/1/16 14:05
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

بیا گاهی به خودت دروغ بگو...
چند دروغ ساده
مثل من خوبم...
آرامم، خوشحالم...
بیا گاهی اشتباه کن اشتباه بنویس...
خواهر، خواستن، خواهش را بدون " واو " بنویس!
ترس را با هر " ط/ت " که دوست داشتی بنویس!
و ببین که آب از آب تکان نمی خورد!
که زندگی راه خودش را می رود!
که چرخ زندگی با اشتباه تو نمی ایستد...
اصلا بیا گاهی خودت را به کوچه علی چپ بزن!
توی کوچه علی چپ قدم بزن!
راه برو سوت بزن!
نگو یکبار باختم تعطیل!
دیگر بازی نمی کنم!
زندگی با این باختن ها...
این افتادن ها
زمین خوردن هاست که زندگی می شود!
خطر کن بی پروا
سر چیزهای بزرگ زندگی!
کارت، اعتبارت، جانت حتی، این همه احتیاط که چه؟
که خط نیفتد روی شیشهء دلت!
بیا یک بار بی هدف، بی نقشه، بی قطب نما راه بیفت، بی توشه حتی، برو بباز!
نترس، بازی کن، آن قدر تا چیزی برای باختن نماند!
تا از دست دادن عادت شود و باختن پالایش روح...
باور کن زمین خوردن جزیی از زندگیست!
بازی کن...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گر نگهدار من آن است که من میدانم.....شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد...!!!!!!

 

اینم سیاه قلم از چهره نازت که مال عکسای 3 سالگیت هست توسط یکی از خاله های نی نی سایت زحمتش و کشیدن
 

پسندها (6)

نظرات (8)

سیده نرجس
16 فروردین 94 14:25
سلام خوشگلم خوبی گلم خوش حال میشم به وبم بیای راستی اگه با تبادل لینک موافق بودین بیایین داخل وبم بگین این کارتونم خیلی زیبا است
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم سیاه قلم و خودم نکشیدم نوشتم که یکی از دوستان نینی سایت انجامش دادن
مامان هاجر
18 فروردین 94 11:46
عالی بود
رها
18 فروردین 94 13:51
جیگرشو گاز گاز ........خوشگل خوشتیپ ....دیگه چی بگممممممممممم اهان هزارتا بووووووسسسسسسسس....نسیم جون میشه بگی اسم این اهنگی که گذاشتی چیه با اسم خوانندهاش ؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
شرمنده گلم والا اصلا یادم نیست اسپیکرم هم خرابه نمیتونم بشنوم اصلا چیه
مامان نازار
19 فروردین 94 13:00
سلام مامان نسیم جونم ... عشق من ملودی خاله خوبه .... ای جان دلم یه ذره شده بود براش ... تمام پستارو تا اونجایی که خوندذه بودم همه روخوندمممممممممممممممممم دوستداشتم برای تک تکش نظر بزارم ولی یه کوچولو اداره سرم شلوغه .... شما خوبید .... وای چقد خوبه دوباره اینجام
مامان قند عسلا♥♥
20 فروردین 94 10:31
الهی خاله فدات شی خوشکلمماشااااااالا عروسک
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
23 فروردین 94 7:22
سلام نسیم گلم خوبین ،ملودی من چطوره ،چه خوشگل شده عسل من ماشااااااالله
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام خیلی ممنون
نگار
24 فروردین 94 9:05
سلام نسیییییم جون خوبی گلم ؟ ملودی جونم خوبه ؟ سال نو مبارک نگی من بی وفا هستما مرتب می خونمت ولی نمیدونم چرا نمیشه از موزیلا نظر گذاشت الان مورورگر جدید نصب کردم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم لطف شما به من ثابت شده همیشه خانومی . جدیدا موزیلا فایر فوکس قاطی کرده منم کم مشکل ندارم باهاش
مامان مونا(✿◠‿◠)
28 فروردین 94 19:38
هزار ماشالا
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم