ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

سیزده بدر 1394

1394/1/16 0:15
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم امسال سیزده بدر تا عصر خونه بودیم و طرفای ساعت 5 از خونه زدیم بیرون من و شما و باباشی و ناهید جونو بابا سعید . رفتیم ساحل ریشهر و از اونجا هم پارک لیان و بعدش هم بندرگاه . طی مسیر چون ظهر نخوابیده بودی حدود نیم ساعتی خوابت برد  و همین باعث شد که کلی خوش اخلاق بشی .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و اینم اولین پفکی که خوردی قهر

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان محدثه
16 فروردین 94 1:16
سال نو شما مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشید
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون همچنین برای شما
مامان ارمیا و ایلمان
16 فروردین 94 14:19
ای جیگرشو. با اون دامنش.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خخخخخخخخ دامن شلواری یا بهتره بگم دامن شورتیه
سیده نرجس
16 فروردین 94 14:56
سلام اپم با یک داستان با مزه
خآله
16 فروردین 94 20:44
ای جونه دلم خاله قربونت برم الهی نسیم جون دلم ضعف رفته برا ملودی یه سفر نمیاین سمنان ؟؟؟ ملودی جون عشق خاله یه کادو خوشگل برات خریدم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم . والا سمنان کسی و نداریم و من کلا تا تهران میام و میرم خونه بابام اینا . شما بیاین یه سفر اینجا ساحل هم میبینین. دست شما درد نکنه خاله جون زحمت کشیدید
خآله
17 فروردین 94 13:38
سمنان منو دارین دیگه بیاین قدمتون رو چشمام عزیزم چشم حتما میایم ولی تو زمستون الان که خیلی گرمه. موندم چجوری کادوشو به دستش برسونم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزم . اره الان واقعا گرمه . مرسی خاله جون بخدا راضی به زحمتتون نبودیم خیلی شرمنده کردید گه خواستین ادرس بدم برای پست البته شرمنده مثل پرو ها میگم اما گفتم شاید خودتون منتظر باشین من بگم و فکر کنین معذب باشم و نخواین توی رودروایستی بمونم .
خآله
17 فروردین 94 21:07
آره دقیقا میخواستم آدرس و بپرسم ولی خب به هر حال دنیای مجازی ووو آدم ناتو زیاد .. ترسیدم آدرس و بپرسم.. عزیزم کاش وایبر داشتین :-( اردیبهشت عروسیمه دعوتتون میکنم تشریف بیارین... ملودی عشقمو ببینم :-*
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
انشاللله بسلامتی عزیزم انشا الله که خوشبخت بشین . خانومی از طریق پیام همینجا تلفنتون و برام بزارین بهتون اس میدم . متاسفانه گوشیم قدیمیه
نونو
18 فروردین 94 7:44
قربون دست و پای بلوریش بشم من الهههههههی. دلم برات تنگ شده بود نسیمممم..مرسی از اس عیدت..گوشیم داغونه شمارت پریده برام یه میس بنداز عزیزم..
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خدا نکنه عزیزم . خواهش میکنم عزیزم ایشا الله توی سال جدید عروس میشی . باشه خانومی اس میدم بهت
خآله
18 فروردین 94 11:31
ممنون عزیزم. اگه بیاین خیلی خوشحال میشم بخدا بی تعارف میگم... من بخاطر اینترنت از سیم کارت رایتل استفاده میکنم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم اون موقع توی اردیبهشت متاسفانه اثاث کشی دارم دوبارهشماره رو یاد داشت کردم خانومی اس میدم بهتون
هلن
11 خرداد 94 13:07
واقعا دختر خوشگلی و نازی دارید و موهای خییییییییییییییلی قشنگی داره عاشق موهاشم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم چشماتون قشنگ میبینه