ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

26 اسفند _ تولد مامان نسیم

1393/12/28 0:30
842 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم از خدا ممنون هستم که یک سال دیگه هم اجازه داد کنارت زندگی کنم و با وجودت سرشار از شادی باشم و دنیای شیرین کودکیت و ببینم . تولد امسالم مصادف شده بود با چهار شنبه سوری . جالبش اینه اون سالی هم که ناهید جون من و دنیا اوردن چهار شنبه سوری بوده . شب رو رفتیم پیش بابا عیسی و کلی خوش گذشت و بابا هم یه اهنگ و تقدیم کرد به من و برام تولدت  مبارک و خوند و اونجا هم که کلی ادم بود همگی حسابی به وجد اومده بودن . شما هم که طبق معمول یه ریز مشغول بالا پایین پریدن و فضولی کردن بودی و یدونه عکس درست و درمون نتونستم ازت بگیرم. قشنگ ترین نقطه تولدم روشن کردن بالن ارزوها بود وای خیلی دوسش داشتم و خوشم اومد . یک سال بزرگ تر شدم و وارد 29 سالگی شدم . هنوز دو سال از دهه بیست عمرم باقی مونده خودش خیلی خوبه فکر کنم بهترین ومهم ترین دهه زندگی هر انسانی دهه بیست باشه

 

 

صبح 27 اسفند هم ناهید جون و بابا سعید اومدن پیشمون که عید و اینجا باشن و صبح که از خواب بلند شدی و دیدیتشون خیلی ذوق زده شدی فدات بشم و کلی بازی کردی

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان آنا
28 اسفند 93 4:10
تولدت مبارک نسیم عزیزم انشااله 120 سالگیت. چه جالب منم اسفندی هستم البته 20 اسفند
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم تولد شما هم مبارک پس پرچم اسفندی ها بالاست
آمنه
29 اسفند 93 3:49
تولدت مبارک نسیم جون. همیشه شادو سلامت باشی کنار ملودی دوستداشتنی.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزه دلم
مامان یاسمین زهرا
29 اسفند 93 10:43
عزیزم خیلی مبارکههههههههههه،همیشه بخندی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی گلم
مامان گلی
29 اسفند 93 16:53
تولدت مبارک نسیم جون انشاالله درکنارخانواده ودخترنازت وهمسرمهربونت 120ساله بشین تمام اتفاقهای خوب پراز موفقیت را برات ارزو میکنم
بانوی دریا
29 اسفند 93 22:39
لحظات عمرت پر از شادی و سلامتی پیشاپیش سال نو و پساپس تولدت مبارک
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون گلم همچنین بر شما
مامان جون سبحان
1 فروردین 94 1:23
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد سال نو مبارک تولدمبارک مامان نسیم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم