ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اینروزا بوی عید میاد حتی توی مهد شما

1393/12/15 14:20
828 بازدید
اشتراک گذاری

عشقه من اینروزا حسابی در گیر کارای عید و سفره هفت سین هستم . با اینکه صاحب خونه الانمون هم گفته سر سالتون بلند شین اما امسال تا عید  نمیخوام اصلا به این چیزا فکر کنم برای همین حسابی سرم و گرم کردم با تزئینات . خریدای عید شما که تموم شد و یه سری تل مو دارم برات اماده میکنم با پارچه های نمدی چون توی بازار همه گل سر ها خیلی دیگه عادی شدن و روی سر همه میبینی . دنبال یه چیز خاص هستم همیشه برای شما البته از نظر خودم ، ممکنه خیلی ها نپسندن. و اینروزا حسابی مشغول ساخت و ساز جز جز وسایل سفره هفت سین با تم بره ناقلا هستم . همه چیز عالیه دیشب هم قسمت ساخت ببعی هاش بود . خیلی دلم میخواد عکساش و بزارم اما مزه اش میره خندونک از سایت کاغذ رنگی هم خیلی کمک گرفتم امسال سایت بی نظیریه به همه خاله ها پیشنهاد میدم اگه به کارهای دستی علاقه دارن حتما به این سایت یه سر بزنن .شما هم توی مهد روز به روز کارای بیشتر یاد میگیری البته نا گفته نمونه دو روز پشت هم خیلی نق میزدی و مهد نمیرفتی درست اما دیروز باز خدا رو شکر خوب بودی . توی مهد شما هم بوی عید میاد و حتی دیروز یدونه ببعی به عنوان کاردستی ساخته بودین و از دیروز مدام توی دستته . دو تا کاردستی دیگه هم توی این چند روز درست کردی که همینجا با کاردستی دیشبت عکسش و میزارم . کاردستی های حجم دارت ونمیتونم نگه دارم چون دلت میخواد دستت باشن خب خراب میشن برای همین عکس میزارم که یادگار بمونه

کلاه شعبده بازی

اقا خرگوشه اومده بیرون از توی کلاه شعبده بازی

اینم ببعی دیشب

برای عید ناهید جون و بابا سعید میان پیشمون . خدا رو شکر میکنم توی لحظات زندگیمون میتونیم زیر سایه بزرگ تر ها و اغوش پر از مهرشون سال جدید و شروع کنیم ایشا الله خدا سایه همه پدر مادر ها رو روی سر بچه هاشون نگه داره سایه ناهید جون و بابا سعید و بابا اسماعیل و مامان مریم رو هم روی سر ما
 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

تم پارتی
15 اسفند 93 15:46
با سلام تم پارتی ارئه دهنده انواع تم های تولد . تقویم سال 94 با عکس کودک عزیزتان. و کارت های تبریک سال نو با عکس کودک . با قیمت های مناسب و کیفیت بالا همچنان امسال نیز یا طرح های متنوع تقویم تک برگ و چهار برگ و 12 برگ در خدمت شما هستیم temparti.ir
مامان دیانا
16 اسفند 93 9:54
salam dooste khoobam . che lebashaye eidiye khoshkeli . khoda 2khtareto hefz bekone . lotfan weblog 2khtare manam add konin
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم . حتما در اولین فرصت مزاحمتون میشیم
پرستو مامان سیما و شیما
16 اسفند 93 21:01
هورا هورا عید داره میــــاد چه زود گذشتــــا نه؟؟؟ واسه سفره هفت سین دو تا گوسفند گرفتیم از این عروسک نرم کوچولو ها بیشتر شبیه بره ناقلان ولی تپل ترن و دست و پاشون کوتاهه. سیما و شیما گوسفندا رو که دیدن میگم ببعی مول ماس؟(مال ماست؟) بعد میگم واسه عیده سیما میگه نه مول ماس. میگم مال عیده سیما: نه مول ماس قیافه ی من قیافه اونا
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ای جونه دلم . ببوسشون
مامان باران
17 اسفند 93 13:27
ای جووونِ دلم که تا تولدت چیزی نمونده عسلِ دلم خیلی دلم برات تنگ شده آفرین به این همه خلاقیت و استعدادت آفرین چه کاردستی های خوشگلی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره خاله جون تا تولد فرشته من و فرشته شما چیزی نمونده دیگه باید کم کم منتظر مدرسه رفتنشون باشیم همه اش یک سال و نیم دیگه . وای فکر کن با مانتو و مغنعه . چقده خوردنی بشن
مامان یاسمین زهرا
17 اسفند 93 22:18
آفرین به کاردستیهات هر چی باشه دختر مامانتییییی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خخخخخخخخخخ
زري
20 اسفند 93 18:29
عزيزم چه مامان مهربوني دنبال آدرس آتليه سيب بودم كه رسيدم اينجا و عكساي تولد يه سالگي پري خانوم كوچولوتونو ديدم و بعد سري به آرشيو زدم اميدوارم هميشه سبز باشين و شاد
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم