ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

خرید های عید برای یدونه خودم

1393/12/12 11:58
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم همیشه یادمه دم عید که بچه بودیم ناهید جون و بابا سعید کلی چیزای خوشگل برامون میخریدن . بابا سعید میگفتن که هر چند برای شما بچه ها دائما عیده و همیشه خرید میکنیم اما لذت بچگی به همین خرید دم عیده  لباسای نو . منم همین کارو میکنم با وجود اینکه طی سال کلی چیز برات میگیرم اما دلم میخواد اون لذت لباس نوی دم عید رو هم تجربه کنی . ما که بچه بودیم واقعا ذوق میکردیم .برای همین طبق چند تا عید گذشته امسالم یه سری چیزا برات گرفتم که عکس میزارم یادگاری برات بمونه . ایشا الله به شادی بپوشی عزیزه دلم

اینو برای عیدت چند ماه پیش خریدم اما چون با شب یلدا ست بود اون شب هم تنت کردم

اینم دو تا لگ تا زیر زانو سفید و صورمه ای برای تاپ بالایی هستش

اینا خرید های عیدت بود . فقط میمونه یدونه کفش که هنوز چیز خوشگل و مناسبی پیدا نکردم . کادوی روز عیدت هم محفوظه که خریده شده اما جز عیدی هات عکسش و میزارم ایشا الله

پسندها (1)

نظرات (12)

نیلوفر
12 اسفند 93 16:36
الهییییییییی چه لباسای نازیانشاالله به شادی استفاده بشه خاله.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مریم
12 اسفند 93 22:30
سلام خوبی من عاشق ملودی هستم مثل دخترم الینا دوستش دارم میشه بیشتر با هم اشنا بشیم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارید . خوشحالم که بهمون سر میزنین . امیدوارم اگه نتونستم سر بزنم ناراحت نشین واقعا سرم انقده مدلای مختلف کار ریخته که سرسام گرفتم
مامان گلی
13 اسفند 93 0:07
مبارک باشه عزیزم انشالله به شادی وسلامتی بپوشه چقدر لباسهای انجا قشنگه برای بچه ها
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون چشماتون قشنگ میبینه اره تنوع زیاده اما الان حدود دو ماهه من یک روز در میون که ملودی مهد بوده عصرا توی بازار چرخیدم و همه مغازه ها رو زیر و رو کردم تا تونستم اینا رو بخرم . مخصوصا مشکل من خیلی بزرگه چون ملودی عاشق نگینه . من باید بگردم یه چیزی بخرم که یدونه نگینم نداشته باشهلباس دخترونه ها هم که ماشا الله پر از نگینن اکثرا
سعیده
14 اسفند 93 16:00
من برا عیدم هیچی نخریدمم خریدای ملودی جون مبارک ایشالا ب تن سالم و زیر سایه شما بپوشه من عاشق لباس دومیشش شدم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
عزیزم اینا همه اش رسومات الکیه .
سعیده
15 اسفند 93 15:01
میدونم عزیزم.من مثلا بزرگ شدم و دو روز دیگ میشم 23 ساله
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
پس مثل من اسفندی هستی اسفندیا حرف ندارن . تولدتون مبارک . منم متولد 26 اسفندم
مامان آنا
16 اسفند 93 2:28
خریدهای عیدت مبارک ملودی نازم. همشون خوشکلن و به تن تو خوشکلتر هم میشن اینقدر که تو ماهی.مامان مهربون دست شما هم درد نکنه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزم لطف داری
مامان ارمیا و ایلمان
16 اسفند 93 14:16
مبارکش باشه. خوش به حالش انقدر براش خرید کردی. ارمیا و ایلمان ببینن اونوقت از ما ایراد میگیرن خوب. ایشالله به سلامتی و دل خوش بپوشه و عید خوبی رو باهاشون بگذرونه.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
بهشون بگو اون دخمله قرطیه شما پسملا باید کم خرید کنین خخخخخخخخ
پرستو مامان سیما و شیما
16 اسفند 93 21:02
ووووی ووووی چقدر اینا نازن مبارکت باشه ملودی خوشگلم منم واسه دخملا لباس خریدم ولی هنوز خودم وقت نکردم لباس بخرم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مهم نینی ها هستن خودمون که بهتره بعد عیدبخریم الان هر چی بنجله ریختن توی بازار و به قیمت خون باباشون میفروشن
مامان باران
17 اسفند 93 13:28
عزیزِ دلم مبارکت باشه به سلامتی تنت کنی عشقم خیلی خوشگلن خریدای قشنگت از الان دلم ضعف میره که تو این لباسا ببینمت
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خاله جون چشماتون قشنگ میبینه قابل عشقم و نداره
مامان یاسمین زهرا
17 اسفند 93 22:20
به شادی بپوشه عزیزممممممممم،مثل همیشه عالی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم قابل یاسی جون و نداره
پرستو مامان سیما و شیما
24 اسفند 93 15:54
آی گفتی آی گفتی از قیمت خونه باباشون هم فراتره
مامان قند عسلا♥♥
25 اسفند 93 20:24
مثل همیشه خوشکل و ناز مبارکت باشه عروسک
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خاله جون چه عجب اومدی وب