ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

10 اسفند 93 _ اولین تجربه عکس توی محیط آموزشی

1393/12/10 13:33
797 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دله مامان امروز هم یک اولین دیگه توی زندگیت اتفاق افتاد به مناسبت اخر سال توی مهد سفره هفت سین انداخته بودن و صبح رفتیم تا عکاس ازتون عکس بگیره . الهی که فدات بشم خیلی شیطونی کردی . اما عکست خوشگل شد و انشا الله زمانی که تحویلش بگیرم حتما میزارم عکسش رو . کلی ذوق داشتی و چند تا عکس هم که خیلی جالب نیست اما دلم خواست ببینی که چقده شیطون بودی در چنین روزی برات بزارم

 

با تمام وجود از ذوق جیغ میکشیدی از دهنت هم معلومه دلخور

 

 

 

تو خوشحال بودی و بهت کلی خوش گذشت اما من واقعا اذیت شدم خیلی فضولی میکردی .کمر درد گرفتم از بس دنبالت بدو بدو کردم تا قافل میشدم کل سفره رو میخواستی بریزی بهم . اما اشکال نداره فدای یک لحظه شاد بودن تو ( البته بگم فکر نکنی که مامان همیشه صبوره ها اونجا کلی هم غرغر کردم اما الان که تموم شده و اومدیم خونه میبینم تو خوش بودی مهم همینه)

بعدا نوشت 93/12/21

عکس اتلیه رو هم امروز فایلش و گرفتم برای تقویمی که میخوایم برات چاپ کنیم .

پسندها (2)

نظرات (5)

تاپ
10 اسفند 93 18:59
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
محمد
10 اسفند 93 19:17
مهم اینه که حراج واقعی باشه... نظافت منزل شب عید با سطل و طی چرخشی یونیک کیفیت اعلا به قیمت پخش عمده فقط 125,000 تومان قیمت های مارو با سایر مراکز فروش مقایسه کنید و این فرصت محدود حراج رو از دست ندید ...
مامان باران
17 اسفند 93 13:30
ای جووووووووون به این همه شیطنتای خوشگلت قر/بون شکلِ ماهت برم من عسل خانوم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنون