ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

پایان 45 ماهگی ............... ورود به 46 ماهگی

1393/10/29 11:42
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم ورودت به

 

 

ماهگی مبارک باشههههههههههه

 

ملودی عشق مامان توی بیمارستان 90/01/29

 

 

 

جالبش اینه که دقیقا ماهگرد شما و همون ساعتی که شما هم دنیا اومدی نینی عمه انیس هم دنیا اومد همین الان . 3 سال و 9 ماه اختلاف سنی داری شما با نینی جدیدمون . تا امروز یعنی تاریخ 29 دی 1393 شما سه تا دختر عمه و دو تا  پسر عمو داری که به ترتیب مینویسمشون

فاطمه (دختر عمه انیس 1384) . سروش ( پسر عمو امید 1385) . سیاوش ( پسر عمو امید 1388) . ملودی جونه مامان 1390. النا ( دختر عمه روشنک 1393) . و اخرین نوه که امروز دنیا اومده فریماه کوچولو ( دختر عمه انیس 1393)

امشب هم من میرم پیش عمه میمونم تا فردا که انشا الله مرخصش کنن . ایشا الله قدمش برای عمه و باباش و همچنین هممون خیر باشه . اینم عکس فریماه کوچولو توی بیمارستان . خدا پدر و مادر تکنولوژی رو بیامرزه وگرنه دلمون آب میشد تا زمان ملاقات . خبر زایمان و من به عمه روشن و مامان مریم دادم اما زودتر از من دیدن عکس فسقلی رو دلشکسته. اما عمه روشنک گفت خوشبحالت تو میری و اصلش و میبینی ما باید تا فردا با عکسش خوش باشیم .خندونک

 

بعداً نوشت :93/10/30

شب رو من رفتم پیش عمه تا مراقب فریماه کوچولو باشم . خداروشکر نینی ارومی بود و اذیت نمیکرد اما واقعا مدت ها بود یادم رفته بود چه دوران سختی و خودم هم پشت سر گذاشتم . تجدید خاطرات روزای سخت شد برام روزایی که شما نینی بودی . فکر کن من تا الان یدونه از امپول ها یا واکسن زدنات و ندیده بودم اما واکسن فریماه و من بردم و زدن براش . اشکم سرازیر شده بود . اما طفلی حتی نق هم نزد خیلی ماشا الله صبوره . ساعت 11 صبح هم مرخص شدن . عصری هم بعد از خوابیدن بلند شدم ،البته مدت ها بود همچین خواب سنگین و عمیقی نرفته بودم ، شما رو گذاشتم مهد و رفتم دیدنشون خونه عمه و کادوی تولدش و بردم . یه چیز کوچولو هم برای فاطمه گرفتم هر چند بزرگ شده اما گفتم نکنه دلش بشکنه یا حسودی کنه که الان نینی جدید در کانون توجه قرار گرفته . خیلی هم خوشحال شد . اینم شرح حال ما بود توی بیمارستان .

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان پرهام
29 دی 93 20:29
خواهرم- مامان ارمیا و ایلمان- خیلی از شما و دختر نازتون برام تعریف کرده. شاد و سلامت باشید.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم بله از طریق وب سارا جون شما رو هم کما بیش زیارت کردم . ممنون ایشون لطف دارن
neda1349
1 بهمن 93 13:26
سلام چهل وپنچ ماهگي دختر گلتون وقدم نورسيده مبارك انشالله قسمت شما بشه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون لطف دارین . نه ما همین یدونه رو از اول میخحواستیم . همین و سالم و صالح تحویل جامعه بدیم جای شکر داره
خاله هدي
9 بهمن 93 14:31
نینی جدید قدمش مبارک ایشالا روزی خودت
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم نه دیگه نوبتی هم باشه نوبت شماست ایشا الله سال دیگه خونه شوهر بچه به بغل
مامان یاسمین زهرا
14 بهمن 93 1:18
ایوای من نوشتم به اسم هدی اومده
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اشکال نداره هم هدی سال دیگه خونه شوهر نینی به بغل هم یاسی خواهر یا برادر گیرش بیاد
پرستو مامان سیما و شیما
1 اسفند 93 16:05
نی نی جدید مبــــــارک ! خدا حفظش کنه ماشالا چه بانمکه! 46 ماهگی ملودی جیگر هم مبارکه البته با تاخیر ایشالا خدا همه ی بچه ها رو حفظ کنه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزه دلم ایشا الله