ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

جمعه 26 دی 93

1393/10/27 13:35
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

وای که دیروز یکی از بینظیر ترین روزای عمرم بود . خیلی وقت بود اینهمه شیطونی نکرده بودم . دیروز ساعت 3 من و خاله مهسا و عمو علی رفتیم ساحل بندرگاه . شما و باباشی هم خونه موندین که شما خواب ظهرت خراب نشه . اینطوری بود که یک عدد مامان با دست های کاملا باز و فارق از هر نگرانی حسابی خوش گذروند .


پ

خاله مهسا و عمو علی

یدونه عکس سلفی از مامی نسیم . چون دریا هم توی عینک معلومه عاشق این عکس شدم

سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس . هوا هم که عالی بود . اصلا انگار خدا دیروز همه چیزارو جوری برنامه ریزی کرده بود که خوشیمون صد برابر بشه . همه چی عالییییییییییی

خخخخخخخخخخخخخ

 

خلاصه که جای همه عزیزان خالی بی نهایت لذت بردیم . امروز صبح هم دیگه خاله و عمو رفتن از پیشمون . جاشون واقعا معلومه . اماامیدوارم هر جا هستن کنار هم خوش باشن همیشه و امیدوارم همین قدر که به ما خوش گذشت این چند روز به اونا هم خوش گذشته باشه

پسندها (4)

نظرات (11)

باغ پرندگان کرمانشاه/باغ گلها کرمانشاه
27 دی 93 22:17
در ساحل درياي زندگي قدم ميزدم همه جا دو رد پا ديدم جاي پاي من وخدا به سخترين لحظه ها كه رسيدم فقط يك جاي پا ديدم گفتم خدايا مرا در سخترين لحظه هاي زندگي رها كردي؟؟ او گفت: (تو را در سخت ترين لحظه ها به دوش كشيدم) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)
زینب
28 دی 93 7:40
سلام نسیم جون ایشااله همیشه به شادی وخوشی بگذره آرزوی روزهای خوب وخوش پراز نشاط وشادی کنار دوستان وخانواده تان به خصوص ملودی عزیز وهمسر مهربونتنون دارم میبوسمتون .
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام خانومی . ممنون گله من
مامان باران
28 دی 93 8:53
ای جووووووووووووووووونم به این مامانِ خانومِ خوشگل عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته وای چه دریای خوشگلی عزیزم این سلفی بی نظیره اما یه ذره ام فکر دل ما رو بکن دیگه نمیگی غش می کنیم عزیزم مثل همیشه عالی بودی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ . غش کن بیا بغل خودم دوست جونم .
مامان ارمیا و ایلمان
28 دی 93 10:41
واقعا خوش به حالتون. چقدر قشنگه .ایشالله همیشه خوش باشی دوستم.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی گلم بیاین در خدمتتون باشیم
خاله مینا
28 دی 93 11:20
وااای چه عکسایی چه دریایی ایشاالله همیشه خوش باشین.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزه دلم . جای شما خالی گلمایشا الله سال دیگه شما و علی آقا و نینی خوشگلتون بیاین . خیلی خوشحال میشیم
مامانی آیلین
28 دی 93 16:00
سلام وبلاگ خوب زیبایی دارین خوشحال شدم از آشنایتونملودی جون خیلی نازی خاله
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام ممنون نظر لطفتونه ممنون که بهمون سر زدید
نونو
28 دی 93 19:51
وااای نسیمم عاشق خلیج فارسم. دریای خزر اینجا 1 قدمیمونه اما خیلی خشنه. خلیج فارش ارومه. مهربونهکاش کارای ما درست شه زود زود بیایم اونورا شمام ببینیم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره واقعا دریای شمال خیلی به نظر منم ترسناک با دیدنش میترسم چون توی دور و برمون چند نفر و توی همون دریا از دست دادیم . خیلی دلخراش بود و اصلا خاطره خوبی ندارم از شمال و دریاش . اینجا بر عکس خزر اصلا ادم و نمیبره و ادم و میده بیرون . حتی بخوایم نمیتونی غرق بشی . واقعا مهربونه مهبونه. ایشا الله حتما بیاین خوشحال میشیم عزیزه دلم
نسيم
30 دی 93 8:22
هميشه خوش باشين در تفريح در كنار همسران گلتون
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی ممنون
دیوار
1 بهمن 93 17:44
زیبایی و شکوه خلیج فارس از انعکاس زیبایی توست.
مامان قند عسلا♥♥
5 بهمن 93 11:38
به به مجردی ...چه حالی میده
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
جوانی کجایی که یادت بخیر
پرستو مامان سیما و شیما
1 اسفند 93 16:06
عکست از پهنا تو حلقــــــم مخصوصا اون سلفیه خخخخخ!