ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

شب یلدا 93

1393/10/1 9:26
1,731 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشقم دیشب شب یلدا بود و اینبارم به لطف خدا کنار ناهید جون و بابا سعید تونستیم باشیم . امیدوارم خدا سالیان سال سایشون و بالای سرمون نگه داره تا بتونیم در کنار خوشی ها و ناخوشی ها تسکین دل هم باشیم . یه سری هم از عکسا میزارم برای یادگاری . و اینم بگم که همه خوراکی ها جز میوه ها دست ساز خودم هستن زیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم ملودی جونه خودم که هندونه شده بود . تل و گردنبندش هم دست ساز خودمه


یه ریز در حال ناخونک زدن بود فسقلک

 

 

 

در اخر هم بفرماییین یه دمنوش خوشمزه . توی هوای زمستونی میچسبه محبت

دمنوش نعناع _لیمو ترش و دارچین

 

پی نوشت :

شب یلدای 93 - بوشهر - خونه خودمون - من - ملودی- ناهید جون - باباشی و بابا سعید

پسندها (5)

نظرات (20)

مامان صدیقه
1 دی 93 11:48
یلداتون مبارک.سفره تون خیلی قشنگ بود....
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
همچنین یلدای شما . ممنون چشماتون قشنگ میبینه
sin sin
1 دی 93 12:49
هنرمند بلداتون مبارک
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین
ati mami elay
1 دی 93 14:55
یلداتون مبارک نسیم جان خیلی خیلی عالی بود خوش ذوق و خوش سلیقه ای خانمی ست ملودی هم قشنگ بود
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین بر شما هم مبارک باشه . چشماتون قشنگ میبینه
مریم
1 دی 93 15:45
سلام عزیزم یلدا مبارک چه سفره قشنگی خانم هنرمند این شالله عمرتان مثل شب یلدا بلند باشه وهمیشه کنار هم خوش باشید راستی چقدر شکل هنرپیشه هندی ها شدی تو این عکس
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام ممنون چشماتون قشقنگ میبینه . اخه لباسم هندیه شاید برای همین شبیه هندی ها شدم .
نیلوفر
2 دی 93 1:21
نسیم جون بییییییییییییییییییییییی نظیری تو کیف کردم واقعاً با سلیقه ای، یعنی خیلی خیلی خیلی با سلیقه ای خوش به حالت اینقدر خانومی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
بابا خجالت زدم نکن . شما هم بیییییییییی نهایت لطف داری گلم
zeynab
2 دی 93 9:15
سلام نسیم جون اول از همه یلداتون مبارک ایشااله زیر سایه بزرگترها سالیان سال خوب وخوش وسلامت باشین سفرتون خیلی نازه ملودی هم که دیگه مثل همیشه ناز وخوشگل شده البته به مامانش وباباش رفته از راه دور میبوسم وآرزوی موفقیت وسلامتی تو همه لحظات زندگیتون دارم .
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم یلدای شما هم مبارک ممنون برای تعریف هاتون و همچنین دعهای خوبتون
خـآله
3 دی 93 12:01
يلدا گذشتتون مباركـ. چه سفره ي خوشملي .. كاش ميشد از ملودي جون يه عكس تكي خوشگل ميگرفتي كه لباسش كامل بيوفته
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون . مگه دیگه این وروجکا وایمیستن عکس بگیرن ؟ این جا هم چون مشغول ناخونک زدن بود ثابت واستاده
نونو
4 دی 93 8:46
وای دوست خوشکل منو ببین لباس خوشکلشو ببین موهاشو ببین من فدای ملودی تو هر عکسش یه جور خوشکله چه سفره ای چیدی خانوووووووووووم خیلی خوبه همه خانواده دورت باشن توشب یلدا دوستت دارم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزم اره واقعا خیلی خوبه . خدا سایه بزرگ تر هارو از سرمون کم نکنه . امروز رفتن مامان و بابام
سمیرا مامان پرنیان
4 دی 93 11:36
همه چیز عالیییی...یلداتون مبارک
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خانومی یلدای شما هم مبارک
مامی فائزه✿◕ ‿ ◕✿
5 دی 93 7:32
سلام نسیم جون یلداتون مبارک سفرت عالی شده
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم یلدای شما هم مبارم مرسی گلم لطف داری گل پسرمون و ببوس
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
5 دی 93 14:52
یلدای گذشته مباررررک نسیم عزیززززم ،ببوس ملودی خوشمل خودم رو
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین مال شما
باقر
6 دی 93 7:03
سلام يلداي شما مبارك جمعه حرم امام رضا بودم صورت زيياي دخترتون جلوي چشمم بود براش وبراي همتون دعا كردم سفره قشنگي ماشالله به اون سليقه خدا سايه ي اقاتون هم بالاي سرتون باشه هميشه با اين يلداهاي قشنگ ورنگارنگ خدانگهدارتون
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون از تعاریف و اینکه یادمون بودید و برامون دعا کردین قبول باشه ایشاالله
مامان ارمیا و ایلمان
6 دی 93 12:07
خیلی خیلی عالی بود. انتظارش رو داشتم با یه سفره یلدای عالی از طرفت روبرو بشم. نسیم جان ایشالله که همیشه در کنار همسر خوبت و ملودی عزیزم خوب و خوش باشی و عمرتون هم بلند بلند باشه. خدا به پدر و مادر گلت هم عمر با عزت بده. آمین
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خانومی شرمنده میکنی نظر لطفتونه . مرسی برای دعاهای خوبت عزیزم آمینننننننننننن
مامان یاسمین زهرا
6 دی 93 15:37
چه خوشگلللللللللللل
فریبا
7 دی 93 17:20
به به به خوش بحال ملودی جان که چنین مامان نسیم هنرمندی داره. کانون خانوادتون گرم و پاینده باشه انشا..
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی لطف دارین و ممنون برای دعای خیلی خوبتون
خآله
7 دی 93 22:27
سلام نسیم جون خوبی عزیزم ؟ ملودی خوبه ؟ عمه شدم میخوام واسه برادر زادم وبلاگ درست کنم میشه کمکم کنی ؟؟؟ ^_^ ملووودی نازمو ببوووس چند تا عکس درست کردم براش اپ کنم میفرستم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
بله هر سوالی داشتین بپرسین حتما کمکتون میکنم
نیلوفر
9 دی 93 13:41
سلام نسیم جون؟ خوبید؟ من الان شنیدم بوشهر زلزله اومده خیلی نگران شما شدم خبر از خودتون بده عزیزم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم . اااااااااا نمیدونم ما که نفهمیدیم الان دارم از شما میشنوم . فکر نکن خیلی جدی یا ریشترش بالا بوده باشه وگرنه میفهمیدیم . ما خوبه خوبیم گلم
مامان روشا
10 دی 93 10:03
ای جونم دختر گلی عمرت مثل شب یلدا بلند و مثل میز یلدای مامانی زیبا باشه. مامان گلی اگه تمایل داشتید به وبلاگ ما هم سر بزنید و اگه قابل دوستید به لیست اضافه کنید
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون در اولین فرصت مزاحمتون میشیم
شادی
16 دی 93 15:54
سلام به به جه باسلیقه.ماشالله به ملودی خوشگله جذاب.با اجازه لینکتون می کنم.خوشحال می شم به ما سر بزنید
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام ممنون لطف دارید
پرستو مامان سیما و شیما
1 اسفند 93 16:17
یلدات مبارک با دو سه ماه تاخیر ووووی این ملودی خانوم چه جیگری شده بووود. مامانش که دیگه هیچی خود هلو
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزمیلدای شما هممبارک