ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

کهنه که اومد به بازار ..... نو میشه دل آزار !

1393/9/18 20:27
2,074 بازدید
اشتراک گذاری

نخیر عنوان و درست خوندین منم درست نوشتم اخه داستان داره . میدونین که ملودی اینروزا عجیب وابسته ببعی اش هست و من خودم هم از بس ملودی حساسیت به خرج داده اگه ببعی رو نمیدیدم نگران میشدم . اما امروز صبح ملودی با ببعی فعلا خداحافظی کرده و حتی دوست نداره نگاهشم کنه علتشم اینه که اسباب بازی بچگی هاش و پیدا کرده . پس اینطوری میشه که ضرب المثل وارونه میشهخندونک

 

ملودی و ببعی


ملودی و مار ( البته در زمان فندق بودن )محبت

 

پسندها (2)

نظرات (4)

زینب
19 آذر 93 13:09
وای نسیم جون عاشق موهای ملودی ام طورخدا حتماً اسفند دود کن براش از دور میبوسمش . خوب یاد کودکیهاش افتاده دیگه .
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه . اره یاد ننی گولویی هاش افتاده
سیمین
19 آذر 93 16:04
خدا ملودی عزیز برا شما حفظ کنه، نسیم جون من عاشق موها ملودی شدم1000ماشاالله
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه
فریبا
20 آذر 93 1:44
پسر منم دقیقا همین مار رو داشت ودقیقا مثل مانلی جون میکرد توی دهنش! تا حدی که آخر مجبور شدم از جلوش جمعش کنم چون کم بود بخورتش دیگه!! خدا براتون حفظش کنه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ای جونم ببوسینش . خاله جون اسم دخملم ملودی هست نه مانلی
فریبا
21 آذر 93 23:48
ای وای عزیزم چه اشتباهی آخه اسم برادرزاده م مانلی هست و نمیدونم چرا تایپ کردم مانلی به جای ملودی. جالبه که خودم قصدم بود اگه بچه م دختر بشه اسمشو بذارم ملودی! ببخشید خلاصه. شما هم ملودی ناناز رو ببوسینش. زنده باشه انشاا..
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خواهش میکنم . از این اشتباه ها برای همه پیش میاد ادم یه کسی و رو که زیاد صدا میکنه نا خواسته دیگرانم با اون اسم صدا میزنه