ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اینروزا ...........

1393/9/7 15:54
903 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم الهی نانازه مامان . اینروزا بعد از پشت سر گذاشتن مریضی که خداروشکر به خیر و خوشی تموم شد حسابی خودم و شما سرگرمیم . چون هفته قبل نتونستی روزای اول و بری مهد به جاش سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه رو گذاشتمت . وای توی مهد همه مربی ها عاشقت شدن . دیروز که اومدم دنبالت دیدم مدیر مهد خاله مرجان گذاشته بود شما رو روی میز خودش و داشتین برای هم ادای ماهی در میاوردین و همه جای سر و صورتت رنگای مختلف رژ لب بود مال مربی ها و مامانی مختلف دلخور . تا منو دیدی گفتی خوشل هانوم (خوشگل خانوم بغل) . الهی فدات بشم که هر روز کلمه های بیشتری یاد میگیری . کلا توی کار کلماته فانتزی هستی تا لباس بیرون تنت میکنم میگلی علوسک (عروسک ). با همه دست میدی و سلام میکنی و میگی خوش اومدین . وقت خداحافظی هم حتما بای بای میکنی و یا میگی بابای ( دقیقا سیستم خارجکی و با لحجه ) و یا میگی خوخاسم (خدافظ ). در کل شیرین شدی حسابی .از شما که بگذریم خودم هم سرگرم یه سری کارا کردم . بیشتر اوقات حل کردن جدول که واقعا عاشقشم و ساعت ها هم بشینم پاش خسته نمیشم و یه سری هم کارای هنری درست کردم . یدونه اش و فعلا نمیتونم عکسش  و بزارم چون کادو شبه یلدای شماست جشن. یه رومیزی درست کردم که خیلی حال و هوای رو میز و عوض کرده و یه قسمت از پذیراییمون شاد شده با رنگاش چون دوتا از کوسن ها هم گذاشتم روی مبل و به نظر خودم که خیلی با نمک شده .

 

 

 

 

دیگه چیزی نمونده تا دختر عمه انیس هم بدنیا بیاد فکر کنم اخرای دی دیگه بغله مامانشه . اسمشم میخوان بزارن فریماه . اون روز داشتم میپرسیدم ازش که چه رنگی داری براش وسایل میگیری گفت هم سبز هم صورتی . منم یه چیز کوچولو براش درست کردم که همین الان تموم شد . نیم ساعته تمومش کردم . کوسنش و که داشتم و براش یه دشکچه درست کردم امیدوارم خوشش بیاد خجالت

 

 

دوستت دارم نفسه مامان

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان زهرا
7 آذر 93 20:23
آفرین به شما مامان کدبانو وهنرمند .موفق باشی عزیزم .
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزم
مامان صدیقه
8 آذر 93 7:27
خیلی خوشکل بودن.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
چشماتون خوشگل میبینه خانومی
مامان ارمیا و ایلمان
8 آذر 93 13:36
سلام دوستم. خوبی؟ باز هم مثل همیشه کارهای هنریت زیبا هستن. راستی دیگه سر کار نمیری؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم . چرا سر کار میرم البته بیشتر چون کارم با اینترنت هست از توی خونه هدایت میکنم و در ماه چند روز بیشتر نمیرم شرکت و بیشتر سر میزنم . خوبی مدیر بودن همینه دیگه
سمیرا مامان پرنیان
10 آذر 93 22:55
خیلی باسلیقه ای دوستم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
لطف دارین خانومی
مامان گلشيد
11 آذر 93 9:22
عزيزم خيلي خوشگل شده
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم چشماتون خوشگل میبینه
مامان مونا(✿◠‿◠)
14 آذر 93 13:13
سلام نسیم جونم خوبی عزیزم....دلم براتون خیلی تنگ شده بود......تو بی نظیری ب خدا..هنرمند
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزم شما لطف داری در مقابل هنر های شما اینا که چیزی نیست
پرستو مامان سیما و شیما
2 اسفند 93 14:32
باریکلا مامان هنرمند. من عاشق این تشکچه شدما رومیزیت هم خیلیــــــــی قشنگه. میگم تو کلاس رفتی؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم قابل گل دخملی ها رو نداره . نه عزیزم کلاس نرفتم ذاتیه